اخبار روز

نحوه دریافت وام 200 میلیونی مستاجران را اعلام کرد / لینک ثبت نام


به گزارش مانیبان؛ وام مستاجران با هدف بهبود اقتصاد مستاجران است تا بتوانند بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند. وام برای اجاره کنندگان در هر شهر متفاوت است. برای جزئیات بیشتر، Contemporary Thought را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را در Interpret با ما در میان بگذارید.

معرفی سامانه ثبت سپرده وام مسکن tem.mrud.ir

سامانه ثبت نام وام سپرده مسکن 1403 به آدرس اینترنتی tem.mrud.ir به منظور ارائه خدمات مربوط به ثبت نام و دریافت تسهیلات سپرده مسکن، پیگیری درخواست های ثبت نام و اخبار و اطلاعیه های مرتبط به نمایندگی از وزارت کشور طراحی شده است. بزرگراه ها و شهرسازی. و راه اندازی شد. در این قسمت سامانه ثبت نام وام مسکن tem.mrud.ir معرفی شد. ثبت نام وام مسکن ۱۴۰۳ از طریق سامانه ثبت نام وام مسکن tem.mrud.ir انجام می شود. مستاجران برای ثبت نام در سامانه ثبت نام وام مسکن و دریافت وام اجاره مسکن مانند ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن یکم باید شرایط لازم را داشته باشند؛ از جمله اینکه اگر متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آنها رسمی یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور ثبت شده و تاریخ انعقاد اجاره آنها تا پایان مهلت ثبت وام رهنی است. .

متقاضیانی که تسهیلات ودیعه مسکن دریافت می کنند می توانند در مهلت مقرر برای ثبت نام وام سپرده مسکن نسبت به ثبت نام در لینک سایت وام اجاره مسکن اقدام کنند. همچنین در پایان این بخش، لازم به ذکر است که سایت tem.mrud.ir به ثبت نام وام و سپرده مسکن اختصاص ندارد، بلکه امکان ثبت نام نهضت ملی مسکن و انجام مراحل مربوطه از طریق آن وجود دارد. این مکان.

نحوه ثبت وام اجاره

قبل از هر کاری باید آدرس https://saman.mrud.ir را در مرورگر اینترنت تایپ کنید.

هنگامی که سیستم باز می شود، با صفحه ای مواجه می شوید که در آن چهار گزینه برای وضعیت درخواست، درخواست مسکن، تسهیلات ساخت و ساز و تسهیلات انبار وجود دارد.

برای ثبت این وام باید روی گزینه تسهیلات سپرده مسکن کلیک کنید.

در مرحله اول متقاضی باید اطلاعات شخصی مانند کد ملی و شماره همراه را وارد کند.

پس از انجام این مراحل رمز یکبار مصرف به تلفن همراه متقاضی ارسال می شود.

در صفحه بعد قوانین و شرایط اخذ تسهیلات به متقاضی نشان داده می شود.

متقاضی وام با کلیک بر روی گزینه «متن فوق را خواندم و قبول کردم» وارد مرحله بعدی می شود.

همچنین در مرحله بعد باید اطلاعات شخصی را وارد سیستم کرده و به مرحله بعد بروید.

پس از تکمیل اطلاعات شخصی، نوبت به افراد تحت تکفل می رسد.

در مرحله بعد باید افراد تحت تکفل سرپرست خانوار را اضافه کنید.

پس از تکمیل اطلاعات، کد تاییدیه برای متقاضی ارسال می شود.

ثبت نام با وارد کردن کد پیامکی و انتخاب گزینه تایید تکمیل می شود.

دریافت این پیامک به معنای اعطای وام به شما نیست.

این پیامک فقط به این معنی است که مشخصات شما ثبت شده است و برای دریافت وام به بانک معرفی می شوید.

شرایط ثبت وام اجاره 1403

1- متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانواده باشد.

2- زنان مجرد بالای 35 سال که با خانواده زندگی نمی کنند و در واقع خودکفا هستند نیز می توانند برای دریافت وام سپرده مسکن اقدام کنند.

3- همچنین مردانی که در گذشته سرپرست خانوار بوده اند ولی در حال حاضر به دلیل طلاق یا فوت همسر خود ازدواج نکرده اند نیز مشمول دریافت خدمات کمک واریزی می شوند.

4- متقاضی وام باید دارای قرارداد اجاره رسمی بوده و یا قرارداد اجاره وی در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور ثبت شده و کد رهگیری دریافت کرده باشد.

5- قرارداد اجاره متقاضی وام باید حداقل تا پایان ثبت نام وام و سپرده منزل باشد.

6- پس از مراجعه متقاضی وام به شعبه بانک جهت دریافت این وام، باید مدارک خود را تکمیل و به بانک ارسال نمایند.

علاوه بر این، ضامن های خود را ظرف دو هفته به بانک ارائه دهید. در غیر این صورت درخواست شما رد خواهد شد.

لازم به ذکر است که سایت tem.mrud.ir مختص ثبت وام و سپرده مسکن نیست، اما امکان ثبت نهضت ملی مسکن و انجام امور مربوطه از طریق این سایت نیز وجود دارد.

اسناد ثبت نام وام مسکن.

متقاضیان برای ثبت نام وام مسکن، در سایت اصلی ثبت وام و سپرده مسکن، علاوه بر داشتن شرایط لازم، باید مدارک و شرایط ثبت نام مسکن سابق را نیز ارائه دهند. لازم به ذکر است پس از تایید صحت اطلاعات خود باید این مدارک را در سامانه مذکور بارگذاری نمایید. توضیحات لازم در خصوص مدارک ثبت نام وام مسکن و سپرده tem.mrud.ir در ادامه آمده است.

1 عکس اسکن شده از شناسنامه متقاضی و کلیه افراد تحت تکفل وی.

2 قطعه عکس اسکن شده از کارت ملی متقاضی

3 اسکن تصویری گواهی سرپرستی زنان سرپرست خانوار

4 قطعه عکس از قرارداد رسمی اجاره یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک.

مبلغ وام مسکن، بهره و کارمزد.

مبلغ وام مسکن و سود و کارمزد سال 1403 و همچنین ثبت احوال بازماندگان وام مسکن بسته به شهر محل زندگی متقاضی این وام متفاوت است. حداکثر سقف مبلغ مذکور برای مستاجران در تهران، مراکز استان ها و سایر مناطق شهری به ترتیب 200، 150 و 100 میلیون تومان است. همچنین صندوق ودیعه مسکن در روستاها بالغ بر 40 میلیون است.

آغاز اقساط بازپرداخت وام اجاره مسکن در سال گذشته این بود که یک سال پس از اعطای وام مذکور آغاز شد و نرخ سود این وام معادل 18 درصد است و این خدمت به مستاجران واجد شرایط پرداخت می شد. . مدت بازپرداخت وام کمک سپرده در تهران پنج سال و در شهرستان ها سه سال است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا