اخبار روز

نحوه دریافت وام 10 میلیونی برای قطع اربعین


به گزارش پی ام آپ، بانک ملی ایران به اطلاع متقاضیان می رساند پس از ثبت نام در سامانه سماح از ساعت 1 الی 5 در مهلت مقرر برای زائران اربعین حسینی(ع) حساب ویژه ای افتتاح کردند. شهریور در این ماه که آخرین نسخه بام را نصب می کنید، درخواست نصب خود را حضوری ثبت کنید.

مبلغ این تسهیلات پس از امضای الکترونیکی قرارداد به حساب متقاضی واریز می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران این وام را به آن دسته از متقاضیانی که تا قبل از موعد مقرر نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح تسهیلات «زائران اربعین» اقدام کرده باشند، پرداخت خواهد کرد. پس از افتتاح حساب، متقاضیان باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند تا بتوانند از اول تا پنجم شهریور ماه سال جاری برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. مبلغ این وام پس از دریافت امضای الکترونیکی قرارداد نصب به حساب متقاضی واریز می شود.

بر اساس آخرین اطلاعات، متقاضیان با واریز مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان می توانند از اعتبار ویژه 10 میلیون تومانی برای خرید ارز اربعین و روزمزد بهره مند شوند. این یک خدمات وام است و وام گیرندگان باید اقساط را پس از بازگشت از سفر تا شش ماه پرداخت کنند.

بنابراین بسته به مبلغ وام، مدت بازپرداخت شش ماهه، مبلغ اقساط آن 2 میلیون تومان خواهد بود. کل سود این وام 200 هزار تومان و مبلغ سود و تسهیلات با هم 10 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

خرید در صورت عدم وجود ارز اربعین از طریق اپلیکیشن بله

در صورت تمایل زائران برای خرید ارز اربعین می توانند از طریق بانک ملی اقدام کنند. فرآیند فروش ارز به صورت 24 ساعته در بستر اپلیکیشن بله انجام می شود. سکه اربعین به صورت شخصی فروخته نمی شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا