اخبار روز

نحوه ثبت وام 500 میلیونی بدون ضامن در بانک ملی

وام 500 میلیونی بانک ملی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

تمامی مراحل درخواست وام اعتبار ملی در سامانه بام بانک ملی انجام می شود و متقاضی برای دریافت این وام نیازی به حضور در شعب بانک ملی ندارد. اگر در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده اید و به طور متوسط ​​بین سه تا ۱۸ ماه حساب ایجاد کرده اید، به بانک بدهی ندارید و چک نقدی ندارید، مشمول شرایط دریافت این وام هستید. .

شرایط ملی بازپرداخت وام های اعتباری

حداکثر سقف پرداخت وام اعتبار ملی بانک ملی 500 میلیون تومان و نرخ سود آن 14 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است. برای وام 500 میلیون تومانی با بازپرداخت 36 ماهه، وام گیرنده باید ماهانه 17 میلیون و 88 هزار تومان اقساط پرداخت کند. به این ترتیب در پایان این دوره بازپرداخت سه ساله، کل مبلغ وام و اقساط آن به 615 میلیون و 347 هزار تومان می رسد.

کارآفرینان دارای کارتخوان و حساب های متصل به کارتخوان بانک تعاونی می توانند در طرح «ترمینال طلایی» این مجموعه برای دریافت وام 6 میلیارد تومانی اقدام کنند.

به گزارش رده بندی، کارآفرینانی که می خواهند از بانک توسعه تعاون وام 6 میلیاردی دریافت کنند باید اعتبار کاری مورد نیاز بانک را داشته باشند. ضمناً این افراد برای دریافت وام باید پروانه کسب خود را به بانک ارائه کنند.

ضمناً کارآفرینانی که قصد دریافت وام دارند و فقط می توانند ضامن رسمی ارائه کنند باید بدانند سقف وام به 2 میلیارد تومان کاهش می یابد. نرخ سود این وام 23 درصد و مدت پرداخت آن 12 ماه می باشد. لازم به ذکر است که صاحبان مشاغل واجد شرایط برای دریافت این وام باید سپرده جاری افتتاح کنند. در عین حال، حداقل سه ماه سپرده گذاری لازم است.

یکی از شرایط دریافت این وام این است که بدهی معوق نداشته باشید و چک را نقد نکرده باشید.

با احتساب مبلغ وام 6 میلیاردی، نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 12 ماهه، مبلغ هر قسط 564 میلیون و 457 هزار و 928 تومان است. سود کل این تسهیلات قرض الحسنه 773 میلیون و 495 هزار و 136 تومان است. جمع وام و سود 6 میلیارد و 773 میلیون و 555 هزار و 136 تومان است.

برخی از اهداف بانک توسعه تعاون چیست؟

بانک توسعه تعاون فعالیت خود را با هدف تشویق و توانمندسازی اشخاص حقیقی و حقوقی به سرمایه گذاری تعاونی و توسعه نوآوری ها و نوآوری ها در زمینه نهادسازی، بکارگیری و استفاده از تسهیلات عملیاتی بانکی برای ارتقای ظرفیت ها آغاز کرد. بخش تعاون و. . و در حال حاضر خدمات بانکی ارائه سپرده، مبادلات بین بانکی، خدمات اینترنتی و غیره.

وام 30 میلیونی یارانه ای با کارمزد 4 درصد برای دریافت کنندگان این یارانه

نزدیک ترین وام به وام فوری یارانه ای که در رسانه ها ادعا می شود تا سقف 30 میلیون تومان به متقاضی ارائه می شود، وام طرح امید بانک رفاه کارکاران است. این طرح به مستمری بگیران و بازنشستگانی که از این بانک حقوق دریافت می کنند تا سقف 30 میلیون تومان با کارمزد سود سالانه 4 درصد اعطا می شود.

خبر فوری/ شماره تلفن و کد دستوری ثبت نام وام یارانه ای اعلام شد برای دریافت وام 200 میلیونی یارانه ای با سود 4 درصد عجله کنید + شرایط ثبت نام وام با کارت یارانه ای، پیام فوری/شماره تلفن و وام یارانه ای. کدهای دستوری ثبت نام اعلام شد | عجله کنید و وام 200 میلیونی یارانه ای با سود 4 درصد + شرایط ثبت نام اعتبار با کارت یارانه ای دریافت کنید.

بانک مرکزی در سال 1395 با صدور بخشنامه ای از شبکه بانکی خواست تا سقف 10 میلیون تومان وام آنی بر اساس یارانه افراد ارائه کند. اگرچه این وام هرگز به مردم ارائه نشد و بانک ها اعلام کردند که منابع مالی لازم برای اعطای این وام را ندارند، اما رسانه های آنلاین همچنان هر از چند گاهی اخباری از وام یارانه ای و شرایط و ثبت آن منتشر می کنند. اما داستان واقعی چیست؟

وام

آیا بانک ها وام فوری با یارانه می دهند؟

پیگیری های انجام شده نشان می دهد که تنها یک موسسه مالی که حتی مجوز بانک مرکزی ندارد و تنها دارای سه شعبه فعال در شهر بزرگی مانند تهران است، به افرادی که یارانه دریافت کرده اند تا سقف 10 میلیون تومان وام فوری اعطا کرده است. سال گذشته برای متقاضیانی که دارای این شرایط و مدارک هستند:

مدارک مربوط به دریافت کمک هزینه

مدارک مربوط به حساب متقاضی که کمک هزینه به آن واریز می شود.

وجود کارت معافیت خدمت یا معافیت کامل

اما جدای از این موسسه مالی، بانک کشاورزی با ضمانت دریافت یارانه مردم، کارت اعتباری به نام یارا کارت را نیز در اختیار متقاضیان وام فوری یارانه قرار داده بود. اما دو سال است که این بانک این طرح وام آنی را نیز پس گرفته و دیگر چنین وامی در بانک کشاورزی وجود ندارد.

وام فوری

وام فوری با یارانه بگیر؟!

اجازه دهید به شما اطمینان دهیم. در حال حاضر برنامه ای در شبکه بانکی برای وام فوری با یارانه وجود ندارد. بنابراین تمام مطالبی که در شبکه های اجتماعی یا رسانه های خبری در مورد گرفتن وام 10 یا 20 میلیونی یارانه ای می بینید واقعا وجود ندارد و هیچ بانکی برنامه ای برای اعطای وام با واریز یارانه ندارد. یکی یکی از دلایل عدم اجرای این وام تامین نشدن اعتبار لازم از سوی دولت و بانک مرکزی است. بانک مرکزی تنها در قالب بخشنامه و اطلاعیه رسانه ای از اعطای وام های تشویقی خبر داده بود اما هیچ اعتباری برای این طرح اختصاص نداده بود. از طرفی وام توسعه فوری باید وام خوب با سود 4 درصد باشد. وامی که البته برای هیچ یک از بانک ها جذابیتی نداشت چرا که باید به متقاضیان وام بدون بهره می دادند. بنابراین این طرح در هیچ یک از بانک ها به صورت رسمی اجرا نشده است و هر جا که نام ثبت وام فوری یارانه ای را مشاهده کردید، می دانید که کاسه زیر نیم کاسه است و چنین فرصتی در حال حاضر در خارج از کشور وجود ندارد. .

پس از کجا وام بگیریم؟

نزدیک ترین وام به وام فوری یارانه ای که در رسانه ها ادعا می شود تا سقف 30 میلیون تومان به متقاضی ارائه می شود، وام طرح امید بانک رفاه کارکاران است. این طرح به مستمری بگیران و بازنشستگانی که از این بانک حقوق دریافت می کنند تا سقف 30 میلیون تومان با کارمزد سود سالانه 4 درصد اعطا می شود. پس اگر مستمری بگیر محسوب می شوید یا والدین بازنشسته تان قصد گرفتن وام دارند، تنها راه حل، وام بانک رفاه است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا