اخبار روز

نحوه ثبت وام 5 میلیاردی اعلام شد

شرایط اخذ وام الماس از موسسه اعتباری ملل

سپرده گذارانی که بدهی به بانک یا چک نقدی ندارند و دارای پروانه کسب و حساب نزد موسسه اعتباری ملی هستند مشمول این وام می باشند. این وام با وام کار و پروانه کسب تضمین می شود. هزینه اضافی اخذ این وام با احتساب هزینه های ارسال و اعتبار 200000 تومان می باشد.

نرخ سود و حداکثر مبلغ تسهیلات الماس چقدر است؟

نرخ سود وام الماس موسسه اعتباری ملی 23 درصد و حداکثر مبلغ این تسهیلات 5 میلیارد تومان است. البته از آنجایی که ضریب تسهیلات این طرح 200 درصد است، متقاضیان دریافت این وام باید حداقل سه ماه میانگین حساب 2.5 میلیارد تومانی داشته باشند.

شرایط بازپرداخت وام 5 میلیاردی موسسه اعتباری ملل

مدت بازپرداخت وام الماس بین 12 تا 48 ماه است و وام گیرنده باید در هنگام اخذ وام پنج میلیارد تومانی با مدت بازپرداخت 48 ماهه با نرخ سود 23، 160 میلیون و 257 هزار تومان به موسسه اعتباری سازمان ملل پرداخت کند. % به این ترتیب وام گیرنده باید در زمان مهلت وام هفت میلیارد و 692 میلیون تومان به موسسه اعتباری بازپرداخت کرده باشد.

پیشخوان مجازی تسهیلات اعتباری بانک رسالت pishkhan.rqbank.ir

بانک قرض الحسنه رسالت که در واقع اولین بانک بدون شعبه در کشور است، توانست شخصا از طریق پیشخوان مجازی خود خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل دریافت انواع موسسات در پیشخوان مجازی موسسات رسالت می باشد

پیشخوان مجازی تسهیلات اعتباری بانک رسالت pishkhan.rqbank.ir

همانطور که قبلا ذکر شد، بانک رسالت اولین بانک مجازی کشور است که خدمات خود را به صورت آفلاین به نفع مشتریان خود ارائه می دهد.

در واقع باید بگوییم که هیچ تفاوتی با سایر بانک های قرض الحسنه در ارائه خدمات این بانک وجود ندارد و تنها تفاوت این است که بانک قرض الحسنه رسالت بانکی بدون شعبه در کشور است.

نکته مهمی که باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم این است که پیشخوان مجازی امکانات رسالت دارای دو نسخه اصلی (pishkhan.rqbank.ir) و نسخه بتا (pwa.rqbank.ir) است که مشتری در هر دو نسخه همان خدمات را ارائه دهد. .

البته نسخه بتا برای استفاده از ویژگی ها و خدمات خود نیاز به احراز هویت ناشناس دارد.

برای انجام مراحل احراز هویت باید با استفاده از تلفن همراه خود به نسخه بتای کنتور دسترسی داشته باشید و سپس کد پشت کارت ملی را وارد کنید.

سپس نوبت به ارسال سلفی و ضبط ویدیو از خود می رسد تا دسترسی شما به سرویس مورد نظر فعال شود.

خدمات پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت در هر دو نسخه شامل اصلاح سپرده برای کسر اقساط یا اصلاح اقساط پرداختی، ارائه انواع وام این بانک و برآورد تسهیلات می باشد.

چگونه وارد باجه مجازی بانک رسالت شوم؟

در این بخش می خواهیم نحوه ورود به آن را برای شما توضیح دهیم.

البته توجه داشته باشید که همه افراد نمی توانند از امکانات و خدمات این باجه استفاده کنند و این تسهیلات فقط برای افرادی قابل ارائه است که حداقل یک حساب سپرده بانکی قرض الحسنه رسالت داشته باشند.

بنابراین ابتدا باید در این بانک حساب داشته باشید و سپس وارد باجه مجازی تسهیلات رسالت شوید.

مراحل ورود به پیشخوان مجازی تاسیسات رسالت شامل موارد زیر است:

برای ورود به پیشخوان مجازی تاسیسات ماموریت باید وارد شوید یکی به pishkhan.rqbank.ir یا pwa.rqbank.ir مراجعه کنید.

اکنون در صفحه پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت باید کد شناسه خود را که در فیلد اول شامل کد کشور، کد کشور یا شناسه ملی و در فیلد دوم شماره همراه خود می باشد وارد نمایید. سپس عبارت امنیتی را در قسمت سوم وارد کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

پس از انجام مراحل فوق، وارد صفحه پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت می شوید و می توانید از خدمات آن مانند خدمات کارت، سهام، خدمات سپرده گذاری، تسهیلات، انتقال وجه، خدمات کارت و چک استفاده کنید.

راهنمای درخواست آنلاین تسهیلات بانک رسالت در پیشخوان مجازی

برای ثبت درخواست تسهیلات آنلاین در پیشخوان مجازی تاسیسات رسالت، پس از ورود به صفحه اصلی، در منوی سمت راست صفحه بر روی “تسهیلات” کلیک کرده و از زیر منو گزینه “برآورد تسهیلات” را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید واریز یا اقساط ماهانه را وارد کرده و سپس درخواست خود را تایید کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر فرآیند درخواست موفقیت آمیز باشد، می توانید نتیجه را بلافاصله در منوی “تخمین امکانات” مشاهده کنید.

فراموش نکنید که پیشخوان مجازی تسهیلات ماموریت دارای خدمات متنوعی است که می توانید در زیر مجموعه منوی تسهیلات مشاهده کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا