اخبار روز

نحوه ثبت وام فوری 300 و 400 میلیونی برای همه

سپرده گذاران وام قرض الحسنه پس انداز بانک ملت می توانند با 1001 جایزه به ارزش 250 میلیون تومان در قرعه کشی شرکت کنند. همچنین اعلام شد که این افراد می توانند تا سقف 300 میلیون تومان در طرح «نیک وام» وام دریافت کنند.

مشتریان حقیقی و حقوقی دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نایس می توانند از سپرده های خود امتیاز لازم را دریافت کرده و تا سقف 3 میلیارد ریال از فرصت های ویژه این طرح بهره مند شوند.

مدت معدل این موسسه 4 تا 12 ماه و بازپرداخت آن 1 تا 3 سال اعلام شد و امتیاز قابل انتقال به بستگان اعم از همسر، فرزند، والدین، برادر و خواهر برای افراد و برای آن می باشد. قابل انتقال به اشخاص حقوقی اینها بیمه شدگانی هستند که حقوق آنها از طریق بانک ملت پرداخت می شود.

به عنوان مثال، دارنده یک حساب اعتباری خوب با سپرده 4 ماهه می تواند وام با بازپرداخت یک ساله تا سقف 110 درصد میانگین مبلغ حساب خود را دریافت کند.

مشتریان فعلی بانک ملت می توانند از طریق سامانه بانکداری اینترنتی در این بانک حساب اعتباری افتتاح کنند. همچنین امکان افزایش موجودی با استفاده از موبایل بانک، مگابانک و سایر کانال های آفلاین خدمات بانک ملت وجود دارد.

وام فوری یک روزه روشی فوری برای کسانی است که می خواهند در مدت زمان کوتاهی وام و گزینه های تامین مالی دریافت کنند. وب سایت ها، شرکت ها و شرکت های حقوقی زیادی برای پرداخت فوری وام راه اندازی شده اند.

انواع وام های فوری وجود دارد و روش محاسبه سود متفاوت است. به طور معمول بین 18 تا 23 درصد سود به آنها تعلق می گیرد.

مبلغ وام فوری نیز به بانک پرداخت کننده وام بستگی دارد. از حداقل 20 میلیون تومان تا حداکثر یک میلیارد تومان متغیر است. البته اغلب بانک ها به طور متوسط ​​بین 50 تا 200 میلیون تومان وام صادر می کنند. البته لازم به ذکر است که هر چه مبلغ بالاتر باشد شرایط ضمانت دشوارتر است. نرخ بهره برای وام های فوری اغلب بین 2 تا 23 درصد است

900 میلیون وام اعتباری این بانک به شرکت ها + تعداد اقساط

سقف اعتبار بانک قرض الحسنه مهر ایران با اولویت شرکت های کوچک و دانش بنیان، مبلغ برای اشخاص حقوقی را به 900 میلیون تومان افزایش داده است.

به گزارش طلا، بر اساس مجوز بانک مرکزی، از این پس بانک قرض الحسنه مهر ایران مجاز به پرداخت وام قرض الحسنه به مشتریان حقوقی با اولویت شرکت های خرد و دانش بنیان است.

این وام 750 میلیون تومان بود و در سال 1403 به 900 میلیون تومان افزایش یافت. شرکت های مختلف می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

لازم به ذکر است سقف اعتباری بانک قرض الحسنه افزایش یافت مهر ایران سایر شرایط اخذ وام از این بانک را تغییر نمی دهد.

متقاضیان ملزم به انجام کارهای مختلفی از جمله ایجاد حساب جاری و ارائه وثیقه کافی برای وام درخواستی هستند.

افزایش وام اعتباری اشخاص حقیقی به 400 میلیون تومان

ضمنا بر اساس مجوز بانک مرکزی از این پس بانک قرض الحسنه مهر ایران مجاز است به مشتریان واقعی خود تا سقف 400 میلیون تومان وام پرداخت کند.

لازم به ذکر است که این تصمیم تنها شامل وام های پرداختی بانک های قرض الحسنه در کشور می شود.

افزایش وام بانک قرض الحسنه مهر ایران 400 میلیون تومان است در حالی که سال گذشته این سقف 300 میلیون تومان بود.

1- مبلغ هر قسط 7 میلیون و 272 هزار و 727 تومان می باشد.

2- سود کل این تسهیلات 48 میلیون تومان می باشد.

3- مبلغ کل وام و سود آن 448 میلیون تومان می باشد.

وام مسکن؛ حداکثر 300 میلیون

وام کرزاد الحسنه به اشتباه تسهیلات 300 میلیون تومانی عنوان شده است. اگرچه حداکثر مبلغ وام قابل بازپرداخت با این روش 300 میلیون است، اما میزان وام بستگی به پیش پرداخت و میانگین امتیاز افراد دارد.

وام قرض الحسنه مستلزم افتتاح حساب و واریز مبلغ مشخصی است. طبق قرارداد، این پول برای مدت معینی در صندوق قرض الحسنه باقی می ماند. در پایان دوره سپرده گذاری، مبلغ وام بر اساس میزان باقیمانده و مدت زمان سپرده گذاری تعیین می شود.

شرایط وام قرض الحسنه برای هر بانک متفاوت است. به عنوان مثال در طرح ناگین امید بانک سپه حداقل مدت سپرده گذاری یک ماهه است و در برخی بانک ها سپرده گذار تنها پس از سه ماه می تواند برای دریافت وام اقدام کند.

وام قرض الحسنه بدون بهره و بازپرداخت آن 4 درصد کارمزد دریافت می شود. گیرنده وام قرض الحسنه بین یک تا پنج سال فرصت دارد تا این تسهیلات را به بانک بازگرداند.

توجه: برخی از بانک ها به سپرده گذار اجازه می دهند امتیازات قرض الحسنه را به دیگران منتقل کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا