اخبار روز

نجات ۵۸ نفر از خشم دریا :: بازتاب آنلاین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر از نجات ۵۸ نفر از غرق شدن در سواحل گیلان از ابتدای آغاز طرح سالم‌سازی سواحل تاکنون خبر داد.

به گزارش بازتاب آنلاین؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: با همت ناجیان غریق این جمعیت، از ابتدای آغاز طرح سالم سازی سواحل تاکنون ۵۸ غریق در آب‌های ساحلی استان گیلان نجات یافته‌اند.

هادی سلیمی گفت: ۱۶ نفر از نجات یافتگان از خشم خروشان دریا مربوط به سواحل شهرستان رشت هستند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با بیان اینکه به دنبال صفر شدن غریق در سواحل استان هستیم، اضافه کرد: حضور ناجیان غریق در سواحل بسیار موثر است؛ همچنین از ظرفیت‌های مردمی همچون هیئت موتورسواری و اتوموبیلرانی استان در حوزه پیشگیری و گشت زنی استفاده بهره می‌گیریم.

سلیمی افراد سالخورده را یکی از مخاطبان امداد و نجات در سواحل دانست و متذکر شد: با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استانی، ورزش‌های ساحلی را برای افراد سالخورده برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از ربات نجاتگر در حوزه پیشگیری از غریق استفاده می‌کنیم و به زودی یک پهپاد مراقب نیز به مجموعه هلال احمر استان اضافه می‌شود، عنوان کرد: سال گذشته اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی جهت خرید خودرو و امکانات و تجهیزات نجات به استان تخصیص داده شد که نقش مهمی در ارتقای عملکرد نیرو‌های امدادی داشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا