اخبار روز

نتیجه یک نظرسنجی: انتظار می رود هریس در انتخابات آمریکا در سال 2024 پیروز شود

به گزارش بازتاب آنلاین، نیوزویک روز پنجشنبه گزارش داد که نظرسنجی مشترک The Economist و Yugav نشان می دهد که هریس رهبر این رقابت است و احتمالاً در انتخابات 2024 پیروز می شود.

بر اساس این نشریه، آمریکایی ها برای اولین بار پس از تقریبا یک سال، منتظر نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر هستند.آبان ماه) برای شکست دادن رئیس جمهور سابق.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین نظرسنجی اکونومیست/یوگا، 40 درصد از بزرگسالان آمریکایی که در بازه زمانی 4 تا 6 آگوست مورد بررسی قرار گرفتند، بر این باورند که هریس، معاون فعلی رئیس جمهور، برنده احتمالی رقابت های ریاست جمهوری سال 2024 است، در حالی که 38 درصد معتقدند که او برنده است. برنده خواهد شد. تو ترامپ هستی

این اولین بار از اکتبر 2023 است (مهر در سال 1402 است که آمریکایی ها در نظرسنجی اکونومیست/یوگاو نظر خود را بیان کردند که ترامپ در انتخابات به هریس یا جو بایدن (که به عنوان نامزد حزب دموکرات کنار رفتند) شکست خواهد خورد.

یک نظرسنجی که هفته گذشته منتشر شد، پیش بینی کرد ترامپ با 42 درصد در مقابل 35 درصد هریس برنده خواهد شد.

نیوزویک نوشت: شانس بیشتر هریس برای پیروزی در انتخابات ممکن است به دلیل افزایش شور و شوق دموکرات ها از زمان ورود او به رقابت باشد. این هفته، 60 درصد از رای دهندگان دموکرات گفتند که برای رای دادن در ماه نوامبر “بسیار یا بسیار هیجان زده” هستند، در حالی که این رقم در جمهوری خواهان 58 درصد بود.

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا