اخبار روز

نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در پایان هفته اعلام می شود!/جزئیات

صادق ستاری فرد امروز در خصوص آزمون جذب معلم گفت: ۲۲ هزار معلم و هنرآموز بر اساس این آزمون برای آموزش جذب می شوند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: دستورالعمل فرآیند ارزیابی و مصاحبه به استان ها ارسال شده و از هفته آینده فرآیند هماهنگی و مصاحبه، گزینش و ارزیابی تکمیلی در استان ها آغاز می شود.

مسئول برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون تدریس گفت: نتایج نهایی داوطلبان تصدی پست های آموزشی در هفته جاری اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدام آموزگار ۸ اردیبهشت امسال با رقابت ۵۳۴ هزار و ۴۴۵ نفر برگزار شد و پذیرفته‌شدگان مراحل مصاحبه و گزینش را هم طی کردند.

برای آزمون استخدامی در آموزش و پرورش، 24 هزار و 694 معلم ابتدایی، 2 هزار و 332 معلم استثنایی و 992 معلم ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب می شوند که در مجموع 28 هزار و 18 معلم ابتدایی، ویژه و استثنایی برای مناطق مرزی و عشایری به دست می آیند.

چگونه کمبود معلم را برای مهر جبران کنیم؟

ستاری‌فرد درباره چگونگی جبران کمبود معلم برای مهر و آغاز سال تحصیلی یادآورشد: با جذب و به‌کارگیری داوطلبان در ۲ آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری که برگزار شد و همچنین با خروجی نیروی انسانی از دانشگاه فرهنگیان بخشی از کمبود نیرو در مهر را جبران می‌کنیم.

وی افزود: همچنین با توجه به مصوبه سران قوا درخصوص امکان بکارگیری بازنشستگان و استفاده از ظرفیت حق‌التدریس شاغلان سعی می‌کنیم که کسری نیروی انسانی را جبران کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا