نتانیاهو و پیامش به مردم ایران؛ برای میزبانی دومین جشن پوریم

سه روز پیش و قبل از این حمله گنبد آهنین، نتانیاهو با ارسال پیامی به مردم ایران اعلام کرد که خود و دولتش حساب جمهوری اسلامی را از مردم آریایی ایران جدا خواهند کرد و در پایان گفت: شما دارید. سزاوار بهتر از آن است. مردم ایران باید بدانند که اسرائیل در کنار آنهاست. باشد که با هم آینده ای سرشار از صلح و رفاه داشته باشیم.»

جای تعجب نیست که با کشته شدن بیش از 16000 کودک و کابینه ای که تک تک ایرانیان را به بمب هسته ای تهدید می کند، نتانیاهو به همان مردم وعده آزادی می دهد، درست همانطور که صدام در طول جنگ انجام داد. آیا او می داند چرا آن را جشن گرفت؟ سالگرد کشتار پوریم یا کشتار ایرانیان در تمام مناطق اسرائیل با شکوه کامل برای چندین دهه؟؟؟؟

این چیزی است که صفحه معروف ویکی پدیا در مورد این جشن می گوید

جشن پوریم از کلمه عبری «پور» به معنی «لات» گرفته شده است، جشنی که در ایران به نام کوشی شناخته می شود و در جوامع یهودی آمریکا و اروپا، علاوه بر کشورهای اشغالی، تورات و ستایش یهودیان برگزار می شود. استر که با خیانت به «خصیارشاه» پادشاه ایران، سه روز خشونت مرگبار را به راه می اندازد که طی آن 70000 ایرانی از جمله زنان و کودکان به طرز وحشیانه ای کشته و اموالشان غارت می شود.

آقای نتانیاهو

آیا در این جشن سالانه نسل کشی ایرانیان آریایی تبار که از زمان تأسیس دولت اسرائیل و سال ها قبل از انقلاب ایران در میان مردم شما برگزار می شود، نمایندگی جداگانه ای از دولت و ملت آریایی وجود دارد؟

آیا به نظر شما یک ایرانی اصیل حاضر است کشورش را شکست دهد و دومین جشنواره پوریم را برای شما برپا کند تا بتوانید برقصید و پاکوبی کنید؟؟؟؟

پی نوشت: عکس از صفحه ویکی پدیا جشن پوریم یکی یکی از آداب او خونخواری است که نشانه خون ایرانیانی است که در زمان مستی و پیروزی از خاخام ها و تندروهای صهیونیستی سرپیچی می کنند. خودتان در این مورد تحقیق کنید (جشنواره پوریم).

۵۷۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما