خبر جدیدی از باشگاه پرسپولیس داریم، مهاجم سوئدی-مراکشی نبیل باهویی به تازگی به این تیم پیوسته و با یک قرارداد رسمی به عضویت این باشگاه پیوسته است. این خبر توسط پوستر رسمی اعلام شد که توسط باشگاه منتشر شده است.

در صنعت فوتبال، نبیل باهویی شناخته شده است. او پیش از این در تیم هامبورگ بازی می‌کرد و همیشه در پست مهاجمی به خوبی عمل کرد. این بازیکن به عنوان آخرین سهمیه بزرگسال پرسپولیس به جمع سرخپوشان پیوست

این خبر برای هواداران پرسپولیس و دوستداران ورزش بسیار دلچسب است. در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به اطلاعات بیشتر، در دسترس هستم.

این بازیکن به عنوان آخرین سهمیه بزرگسالان پرسپولیس به سرخپوشان آمد.

باهویی با تیم‌های مختلف از جمله الاهلی عربستان، هامبورگ آلمان، گراسهاپرز سوئیس، خرافشاپ هلند، آاک سوئد و القطر قطر همکاری کرده است. بهترین عملکرد او در دو دوره با باشگاه آاک سوئد بود که در دوره اول بازی‌هایش ۲۶ گل و در دوره دوم (از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲) ۲۲ گل به ثمر رساند.

به علاوه، وی در ۸ بازی برای تیم ملی سوئد بازی کرده است، اما هیچ گلی برای تیم ملی کشورش به ثمر نرسانده است. این مهاجم ۳۲ ساله و ۱۸۸ سانتی‌متر قد دارد و در فصل گذشته در دو تیم آاک سوئد و القطر قطر بازی کرده است.

"نبیل باهویی" مهاجم سوئدی_ مراکشی به پرسپولیس می‌آید!

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *