اخبار روز سینما

ناگفته های بهنوش بختیاری در مورد شریک عاطفی اش! + عکس

بهنوش بختیاری که در دو سال گذشته کم کارتر از گذشته شده است، فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد. او استوری جدیدی در مورد رابطه خود با پارتنرش منتشر کرده که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

بهنوش بختیاری حدود ۲۷ سال است که بازیگری می کند. اما در این مدت یکی از پرکارترین بازیگران ایران بوده است.

آثار پربار او در سه دهه گذشته بارها مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. منتقدان بر این عقیده اند که یک بازیگر حرفه ای نباید هر نقشی را بپذیرد. اما بهنوش بختیاری در این سال ها کارهای ضعیفی را پذیرفته و در کارنامه خود ثبت کرده است. او که دو سال است کمتر از همیشه فعالیت می کند، حضور بیشتری در شبکه های اجتماعی دارد. بختیاری اخیرا یادداشت عجیبی درباره شریک زندگی خود منتشر کرده و سروصدا به پا کرده است.

افشاگری بهنوش بختیاری در مورد پارتنرش

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر و منشی صحنه ایران، متولد ۲۹ اردیبهشت ماه 1354 در تهران است.

وی فارغ التحصیل رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. بختیاری قبل از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت می کرد و به این ترتیب وارد دنیای سینما شد.

از افتخارات بهنوش بختیاری می توان به نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و همچنین کسب جایزه بهترین بازیگر زن از دومین جشنواره سه ستاره اشاره کرد.

او در سریال هایی مانند هوای تازه، ماجراهای خانه قدیمی، مرگ در سکوت، این زمینی‌ها، روزگار جوانی، داستان یک شهر، هزاران چشم، خانه‌به‌دوش، شبکه سه و نیم، جایزه بزرگ، شب‌های برره، زندگی به شرط خنده، باغ مظفر، چارخونه، خداحافظ بچه، محله گل و بلبل، سارق روح و بر سر دوراهی به ایفای نقش پرداخته اند.

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا