اخبار روز سینما

ناگفته‌های از فرزاد حسنی! / مجری معروف تاوان باهوش بودنش را پس داد! + عکس

فرزاد حسنی مجری، بازیگر و ترانه‌سرایی که با حضورش استانداردهای تازه‌یی در تلویزیون آورد و هنرمندی چندوجهی است. هنوز ادبیات و نگاهش در برنامه‌ی «کوله‌پشتی» در خاطره‌ها مانده. هوش، حضورذهن، سواد بالا و درک موقعیت و نگاه درستش به پدیده‌ها و آدمها او را برجسته کرد. چه دوستش داشته باشید و چه نه، نمی‌توانید انکار کنید که تمام مجریان جوان پس از او، تحت تٲثیر جسارت و حضور سرحال و زنده و شادابش در تلویزیون بوده و هستند.

شاید به خاطر همین پیشرو بودن حضورش را تاب نیاوردند. او عادت به تعارف نداشت و حرفش را بدون ترس روی آنتن زنده می‌زد. مجریان پس از او بسیار بسیار محافظه‌کارتر بودند. اما در همه‌ی این سالها به کارش ادامه داد. در رادیو که خانه‌ی اولش بود، بازی کرد، ترانه نوشت، زندگی شخصی‌اش دچار حاشیه شد. مسائل زیادی پیرامونش به وجود آمد اما ماند و تن نزد.

او «فرزاد حسنی» است. کسی که هیچ‌وقت آرام و قرار نداشته و با ذهن شفافش به دنبال افق‌های نوست. پرتره‌ی او پرتره‌ی هنرمندی کاربلد و تواناست که می‌داند پیش‌رفتن، تاوان دادن و باهوش‌بودن چه تبعاتی دارد.

ناگفته‌های از فرزاد حسنی! / مجری معروف تاوان باهوش بودنش را پس داد! + عکس ناگفته‌های از فرزاد حسنی! / مجری معروف تاوان باهوش بودنش را پس داد! + عکس ناگفته‌های از فرزاد حسنی! / مجری معروف تاوان باهوش بودنش را پس داد! + عکس ناگفته‌های از فرزاد حسنی! / مجری معروف تاوان باهوش بودنش را پس داد! + عکس ناگفته‌های از فرزاد حسنی! / مجری معروف تاوان باهوش بودنش را پس داد! + عکس ناگفته‌های از فرزاد حسنی! / مجری معروف تاوان باهوش بودنش را پس داد! + عکس ناگفته‌های از فرزاد حسنی! / مجری معروف تاوان باهوش بودنش را پس داد! + عکس

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا