اخبار روز

نان گران شد؛ افزایش 25 درصدی قیمت نان در همدان

خبر افزایش 25 درصدی قیمت نان در استان همدان تعجب مردم این استان را برانگیخت. این افزایش قیمت در پی افزایش هزینه های تولید نان و تصمیم کارگروه آرد و نان استان است.

مدیر کل غلات استان همدان اعلام کرد: قیمت نان از امروز در همدان ۲۵ درصد افزایش یافت.

سید حسین خوانساری در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: اصلاح قیمت نان تا 25 درصد نرخ فعلی در بیش از 10 استان کشور در دستور کار است و در استان همدان نیز قیمت نان افزایش می یابد. 25 درصد با تصمیم کارگروه آرد و نان استان با تعرفه جدید طبخ شد.

وی با بیان اینکه قیمت کارشناسی نان بر اساس تحلیل های انجام شده تعیین شد، گفت: بر اساس این تصمیم نان لواش با قیمت جدید 5 هزار و 625 ریال به فروش می رسد که پیش از این 4 هزار و 500 ریال بود.

مدیر کل غلات استان همدان اعلام کرد: نان سنگی یارانه ای ماشینی و سنتی درجه یک 20 هزار ریال، نان سنگی ماشینی و سنتی یارانه ای درجه 2 25 هزار ریال قیمت دارد.

خوانساری گفت: گرده محلی همدان نوع یک به قیمت 62 هزار و 500 ریال، نوع دو به قیمت 93 هزار و 750 ریال پخته و به فروش می رسد. ضمناً قیمت نان بربر سنتی و ماشینی 15000 ریال و نوع 2 20000 ریال می باشد.

وی تصریح کرد: نان تافتون و لواش محلی نوع یک به ارزش 9375 ریال و نان تافتون و لواش محلی نوع دو به ارزش 11 هزار و 250 ریال پخت و تحویل مصرف کننده می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا