اخبار روز سینما

نام مدیر شبکه منوتو چیست و بیوگرافی کاملی از کیوان عباسی نفوذی اسرائیل!

کیوان عباسی در سال ۱۹۷۱ در سیدنی استرالیا به دنیا آمد. پدرش فریبرز عباسی، یک خبرنگار و تهیه‌کننده تلویزیونی ایرانی بود که در استرالیا زندگی می‌کرد. کیوان عباسی تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه بهائی ایرانیان مقیم استرالیا در شهر سیدنی گذراند. او پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، به آمریکا رفت و در دانشگاه نیویورک در رشته ارتباطات تحصیل کرد.

پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، کیوان عباسی به لندن رفت و در سال ۲۰۱۰، شبکه منوتو را راه‌اندازی کرد. این شبکه تلویزیونی به زبان فارسی، برنامه‌های مختلفی را در زمینه‌های خبر، سیاست، فرهنگ، هنر، و سرگرمی پخش می‌کند.

کیوان عباسی و همسرش مرجان عباسی، هر دو از منتقدان ایران هستند. شبکه منوتو نیز به دلیل پخش برنامه‌های انتقادی از ایران، مورد انتقاد این حکومت قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۸، دولت ایران شبکه منوتو را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد.

کیوان عباسی در سال ۲۰۱۹، به دلیل مشارکت در راه‌اندازی شبکه منوتو، جایزه آزادی بیان را از بنیاد دیده‌بان حقوق بشر دریافت کرد.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم کیوان عباسی اشاره می‌کنیم:

  • او یک ایرانی-استرالیایی است.
  • تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه نیویورک به پایان رسانده است.
  • بنیانگذار و مدیر شبکه تلویزیونی منوتو است.
  • از منتقدان حکومت ایران است.
  • جایزه آزادی بیان را از بنیاد دیده‌بان حقوق بشر دریافت کرده است.

کیوان عباسی یکی از چهره‌های شناخته‌شده در میان ایرانیان خارج از کشور است. او با راه‌اندازی شبکه منوتو، به یکی از صدای‌های مخالف حکومت ایران تبدیل شده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا