اخبار روز سینما

نام فیلم جدید پل توماس اندرسون مشخص شد

عنوان فیلم جدید پل توماس اندرسون ، با نگاهی خلاقانه به دوران طلایی هالیوود، به تازگی معرفی شد و انتظارها را برانگیخته است.

«پل توماس اندرسون» کارگردان صاحب‌نام هالیوود با فیلم The Battle of Baktan Cross به دنیای سینما بازمی‌گردد. این فیلم که قبلاً با عنوان کاری «پروژه BC» شناخته می‌شد، قرار است در تاریخ 8 آگوست 2025 (17 مرداد 1404) اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نام فیلم جدید پل توماس اندرسون مشخص شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این فیلم به عنوان اصلی‌ترین اثر «اندرسون» تاکنون توصیف شده است. گویا این فیلم از رمان وینلند اثر «توماس پینچون» الهام گرفته شده و دارای صحنه‌های اکشن پرشتاب، تعقیب و گریزهای نفس‌گیر با خودرو و فضایی حماسی است.

در این فیلم، ستارگانی همچون «لئوناردو دی کاپریو»، «رجینا هال»، «چیس اینفینیتی»، «شان پن»، «بنیسیو دل تورو»، «وود هریس»، «تیانا تیلور» و «آلانا هیم» به ایفای نقش پرداخته‌اند. حضور این بازیگران مطرح، انتظارها را برای این فیلم بیشتر کرده است.

فیلم جدید پل توماس اندرسون

عنوان عجیب و غریب The Battle of Baktan Cross که ریشه در تقویم مایا دارد، کنجکاوی بسیاری را برانگیخته است. پیش از این، «اندرسون» عادت داشته که عناوین کاری فیلم‌های خود را حفظ کند؛ اما این بار به نظر می‌رسد که The Battle of Baktan Cross عنوان نهایی فیلم باشد.

بودجه ساخت این فیلم بسیار بالا تخمین زده شده و در ابتدا بین 100 تا 125 میلیون دلار گزارش شده بود. برخی منابع نیز این رقم را تا 175 میلیون دلار تخمین زده‌اند که نشان از سرمایه‌گذاری کلان برادران وارنر بر روی این پروژه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید پل توماس اندرسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Worldofreel

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا