فیلم«پارتی از کارائیب» به کارگردانی بهراز فراهانی و «غریزه» به کارگردانی سیاوش اسعدی چند سالی است که توقیف شده اند و به زودی اکران می شوند. این دو فیلم از جمله آثاری هستند که مدیران حاضر در سازمان سینمایی از رفع توقیف آن خبر داده بودند.

به گزارش بازتاب آنلاین، میران از سازمان سینمایی منصوب دولت قبل و همچنان مشغول کار خود است، در گفت وگوهای متعددی که با رسانه ها داشتند، از رفع توقیف و صدور پروانه نمایش فیلم های مشکل دار صحبت کرد. فیلم هایی که کم کم از توقیف خارج می شوند رسانه ای می شوند. از جمله این آثار می توان به «Instinto» و «Fiesta del Caribe» اشاره کرد.

رامین ناصر نصیر و بویوک میرزایی در نمایی از فیلم «پارتی کارائیب»

فیلم سینمایی «پارتی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه کنندگی شهرام گیل آبادی در تابستان 1400 ساخته شد و پس از سه سال تولید از توقیف خارج شد و به زودی اکران می شود. این فیلم بر اساس فیلمنامه بهزاد فرهانی ساخته شده و درباره خیاطی ماهر است که عاشق بانویی می شود که همسرش اعدام شده است. خیاط به دلیل دلبستگی به دوستی با دوستش جرات ابراز این عشق را ندارد و … رضا بابک، بویوک میرزایی، شقایق فراهانی، کامران تفتی، رامین ناصر نصیر و… در این فیلم بازی می کنند.

فیلم ها ممنوع شد
سیاوش اسعدی و پانته آ پناهی ها در پشت صحنه فیلم غریزه

«غریزه» به کارگردانی سیاوش اسعدی پس از دو سال توقف در نیمه دوم سال اکران می شود. این فیلم در بخش اصلی و رقابتی شش جشنواره معتبر بین المللی به نمایش درآمد که در این میان سیاوش اسعدی برنده جایزه ویژه کارگردانی هیئت داوران بیست و چهارمین جشنواره فیلم اوجای کالیفرنیا شد و ساینا روحانی در اولین تجربه بازیگری خود موفق به دریافت این جایزه شد. بهترین بازیگر زن. بیست و یکمین جایزه «غریزه» همچنین در بیست و یکمین جشنواره Imagine India در مادرید اسپانیا، سی امین جشنواره آلدنبرگ آلمان، بیست و یکمین جشنواره جهانی ایسکیا ایتالیا و شانزدهمین جشنواره سوفیا منار در بلغارستان به نمایش درآمد. مردم و منتقدان این جشنواره ها.

امین حیایی، پانته آ پناهی ها، پردیس پورابدینی و ژاله صامتی بازیگران اصلی فیلم «غریزه» هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما