به گزارش بازتاب آنلاین، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

دکتر. امیرحسین قاضی زاده هاشمی

علیرغم ادعای کذب برخی افراد مبنی بر واکسن و مدیریت کرونا در دولت قبل و معجزه مسیحایی عزیزان در دولت سیزدهم، همه می دانند که من ترجیح دادم سکوت کنم زیرا ارادت به رئیس جمهور شهید مانع از این کار شد. بنابراین صحبتی که باعث تضعیف دولت ایشان شود و ما نیز سعی در اثبات خود و بی احترامی به زحمات همکاران ارجمندمان در وزارت بهداشت داشته باشیم، موضوع جدیدی نبود، اما در مناظره اخیر جناب عالی با روشی که دروغ و فریب را در هم می آمیزد. است، زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت کشور را که در سخت ترین شرایط کشور پروانه وار جنگیدند، بیمار شدند و جان باختند و بارها مورد بازرسی مقام معظم رهبری به عنوان مجاهدین فی سبیل الله قرار گرفتند. کلمه خیانت همچنین به دلیل مواردی مانند جمع آوری برخی از آرای احتمالی است که فکر می کنم در دستگاهی که شما مدیریت می کنید امکان پذیر نخواهد بود. سپس به نفع شخص دیگری عقب نشینی می کنید و برای همیشه مسئول یک ملت و به ویژه سیستم بهداشت و درمان کشور هستید.

Sie und Ihre Gefährten wissen, dass meine Sprache beredter und meine Feder fließender ist als Sie, aber Sie, die nicht den Wert haben, zu sprechen und Zeilen zu schreiben, was ich schreibe, dient der Kenntnis ehrenhafter Menschen, damit sie es wissen Wer ist قاضی؟

1- آنها اشاره کردند که مدیران کرونا کشور که خودشان واکسن فایزر را تزریق کردند، واکسنی به کشور نیاوردند و باعث آسیب شدند. همان کسانی که گفتند اجازه نمی دهیم مردم کشور به موش آزمایشگاهی واکسن های نامعتبر تبدیل شوند.

اولین: همفکران شما در دی در ماه 1398 نامه ای در حمایت از واکسن تولید داخل امضا کردند و واردات هر گونه واکسنی را ممنوع کردند. پر واضح است که نفوذ این ایده بر وزارت بهداشت وقت، رویای تولید داخلی را با واردات واکسن پیوند زد. ما از اولین روزهایی که موضوع تحقیقات واکسن در دنیا شروع شد، با وزارت امور خارجه همکاری می کنیم. صدها صفحه مکاتبات در موارد غیر محرمانه منتشر شده است. اجرای قراردادها از ابتدای تابستان 2019 آغاز شد، زمانی که اولین واکسن ها مرحله آزمایشی را طی کردند و واکسن گامالیا روسیه در سال 2019 معرفی شد. بهمن سال 1399 رسید و با جدول زمانی وارد گروه های هدف شد.

قرارداد با کواچ، با شرکت های هندی و سایرین به طور همزمان اجرا شد. بدیهی است که به عنوان یک متخصص ایرانی در ایمونولوژی و ناظر بر جنبه های علمی واکسن، اجازه نمی دهم مردم کشوری باستانی با سابقه چند صد ساله ساخت واکسن در انستیتوهای پاستور و رازی مرحله اول واکسن را طی کنند. با فرمول ناشناخته و کشور سازنده، پس از انجام مراحل پرخطر در کشور. ما از آنها استفاده می کنیم بدون اینکه مسئولیتی در قبال خطرات برای مردم خود داشته باشیم. طبق مکاتبات پیوستی از واکسن سینوفارم چین به تاریخ 11 ژانویه 2019، دولت چین مجوز مصرف آن را دریافت کرد، اما قبل از آن 60 میلیون دوز خریداری کردیم و اولین محموله در ماه مارس دریافت شد.

گفتی که به اصطلاح دولتت! مشکل واکسن در دو هفته حل شد. حضرت عباسی آنهایی که می فهمند به ریش شما می خندند و می دانند همان شربت کوآموکسی کلاو که سال ها صادر می کردیم خیلی وقت بود که دوستان آن را از هند به قیمت بالاتر آوردند و ایشان بعد از ورود به تشنه در بازار توزیع کردند و به دلیل کیفیت پایین فراخوان می شود. چه کسی باور می کند که قبل از سفارش میز و صندلی از نجار محلی، یک محصول ارگانیک دریافت کرده باشد؟ تحویل ساده ترین مواد اولیه صنعت داروسازی حداقل 4 تا 6 ماه زمان می برد. کاهش اپیدمی در جهان و ساخت کارخانه های جدید دلیلی بود که اکثر تولیدکنندگان سفارشات قبلی خود را در تابستان تحویل دادند.

دوما: من به عنوان یک ایمونولوژیست اولین واکسن روسی اسپوتنیک را که وارد کشور شد تزریق کردم. من می دانم که اولین تزریق به فرزندم می تواند عوارض جانبی کشنده ای مانند شوک آنافیلاکسی ایجاد کند، زیرا احساس کردم اگر عوارض ایجاد شود، این همان کاری است که من و خانواده ام باید انجام دهیم، نه به این دلیل که برخی از آنها سخت ترین روزها را سپری کردند ایمن طرف و حتی نپرسید که آیا نیاز به کمک دارید یا نه؟ و همچنین منتظر تزریق واکسن تولید شده توسط خود انستیتو پاستور هستم که در پرونده واکسیناسیون من در وزارت بهداشت ثبت شده است، شما زحمت بکشید و بخوانید. شک نکنید، من علاوه بر این نامه پیگیر این موضوع می شوم یا باید مدارکی را ارائه دهید که ثابت کند من و خانواده ام با فایزر واکسینه شده ایم یا باید از نظر قانونی در مقابل مراجع مربوطه پاسخگو باشید.

کار اینجانب تا شهریور و تعیین وزیر محترم جدید به طول انجامید و تا آن تاریخ تعداد واکسن های وارداتی و تزریقی و ایجاد ایستگاه ها و مراکز مشخص است. در عین حال دست همه زحمتکشان حوزه سلامت را می بوسم که در آینده نزدیک آن را جدی خواهند گرفت.

سوم: علاوه بر واردات واکسن، تشویق به تولید داخل در بسترهای مختلف شدم. دکتر. جمشیدی و دکتر. بیگلری، دو تن از کسانی که همیشه در کنار من بوده‌اند، می‌دانند در این زمینه چه گذشته است و آیا از حمایت علمی و مدیریتی خود برخوردار هستم. نبود تا به حال حتی یک واکسن تولید نشده است. اما در حالی که ما معتقد به استفاده از ظرفیت داخلی هستیم، انتظار برای تولید داخلی، حداقل تا آن زمان، به گفته همراهان شما، بیماران خاص – افراد بالای 50 سال و گروه های آسیب پذیر را از بین می برد.

2- به نمایندگی از مجلس محترم، شما به عنوان نماینده آن در جلسه توجیهی اینجانب در ستاد ملی کرونا حضور داشتید. همکارانم هر هفته گزارشی از وضعیت اپیدمی، میزان واکسیناسیون و پایش آن از طریق فایل های الکترونیکی در سراسر کشور با نقاط آبی، زرد و قرمز با تسلط و هوشمندی ارائه می کردند. خوشبختانه همه جلسات ضبط شد و جناب عالی با تعجب سر تکان داد. بفرمایید در کدام جلسه اعتراض و توصیه زیرکانه ای را اعلام کردید که مورد توجه قرار نگرفت؟ یا چه نامه آموزشی ارسال کردید که نادیده گرفته شد؟ و شما این خرد بالغ را حفظ کرده اید تا در به اصطلاح حکومت خود از آن استفاده کنید و جان مردم کشور را نجات دهید؟!

۳- شما به اصطلاح دولت خود را اعلام کردید! آنها کرونا را در دو ماه جمع آوری کردند. Vielleicht wissen Sie es nicht oder Sie haben absichtlich so getan, als wüssten Sie es nicht, weil Sie zwar kein Immunologe oder Epidemiologe sind, aber zumindest in allgemeinmedizinischen Abteilungen hat man Ihnen gesagt, dass eine Pandemie nicht diagnostiziert wird Jede mächtige Regierung in zwei Monaten irgendwo در دنیا. کورونای غول پیکر چند سر، روز و شب توسط مردمی که به فکر سلامتی دنیا هستند، از قله به دره می‌چرخند و مجروح و بی‌جان به دره می‌آید و فرصتی در نزدیکی خانه شما افتاده و به سراغ شما می‌آید. و گفت چه شکار بزرگی را از دست دادیم! در بازوی نزولی پنجمین قله همه گیر آمدید و خواندید کجای دنیا در آن زمان در کشور ما چنین همه گیری جدی وجود داشت؟

الگوی اپیدمی بیماری ها در جهان و مناطق مختلف بر اساس معیارهای علمی اپیدمیولوژی است. چرا اشتباه می کنی؟ فکر می کنید چرا مردم بالای منبر شما هستند؟ دنیا و آبروی خود را برای چه می فروشید؟ ارزش این کمک ها چقدر است؟ جناب آقای قاضی زاده یا شخصی که به نفع او کنار می گذارید اگر ملاحظه ای داشته باشد با این مزخرفات از شما سوء استفاده نمی کند یا شما را به گوشه می اندازد یا آن فردی که برای نابودی او با از بین بردن آن خود را خفه می کنید. دولت یازدهم و دوازدهم که هیچ ربطی به او نداشتند وابسته به کرسی ریاست جمهوری هستند که به نوبه خود وظیفه شماست. اما بترسید از سرنوشتی که خداوند برای کسانی رقم می زند که به ملتی دروغ می گویند و با وقاحت به ناموس دیگران می تازند که به قول حافظ:

نه جان نوح می ماند و نه مالک اسکندر

و صلح
دکتر. سعید نمکی
6 جولای 1403

233333

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما