اخبار روز

نامه رئیس کمیته ملی المپیک به مقام معظم رهبری؛ کاروان جوان و آینده دار ملت را شاد کرد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ وی در نامه ای به محمود خسرویفه رهبر کمیته ملی المپیک به موفقیت های کاروان ایران اشاره کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

فرزندانشان در کاروان ورزشی اعزامی جمهوری اسلامی ایران با شعار (سلام بر کودکان) به نام امام رضا (ع) و با عنوان خادم الرضا مزین شده و خادم شاهچراغ را به عنوان نماد شجاعت و دلاوری همراهی می کنند. وفاداری به نسل آینده ایران اسلامی پرچمی پرافتخار. جمهوری اسلامی ایران بارها به اهتزاز درآمد و سرود ملی کشورمان در حال و هوای المپیک پاریس طنین انداز شد.

کسب بیشترین مدال در المپیک 2024 پاریس پس از المپیک 2012 لندن، حضور بی سابقه بانوان ایرانی در هیئت ورزشی کشور (11 ورزشکار) و درخشش بانوان ورزشکار ایرانی در المپیک پاریس، مورد توجه و تاکید فراوان قرار گرفت. از سوی مسئولان کمیته بین المللی المپیک، میانگین سنی جوانان برای اکثر اعضای هیئت، کسب سهمیه و راهیابی به مرحله نهایی این رقابت ها که برای اولین بار در تاریخ حضور ایران در بازی های المپیک بود، ورود ورزشکاران کشورمان در سنگنوردی، شمشیربازی، تیراندازی و چندین رشته دیگر. فینال مسابقاتی که در کشورمان آینده خوبی را برای این رشته ها در سطح بین المللی و دو رشته کشتی و تکواندو نوید می دهد. که با شکوه خود دل مردم عزیز را شاد کرد.

در جای دیگر این نامه آمده است. این موفقیت‌های بی‌سابقه، غرورآفرین و کسب مدال‌های مختلف، اولاً مرهون توجهات و فرامین پدرانه حضرتعالی نسبت به نسل جدید ورزش کشور بوده و ثانیاً این پیروزی‌های غرور آفرین حاصل برنامه‌ها و تلاش‌های این عزیزان است. مدیران انجمن های ورزشی، دانش و تجربه مربیان ایرانی، تلاش استثنایی ورزشکاران و حمایت خانواده های عزیز و فعالیت های خوبی در حوزه فرهنگی از جمله ایجاد الگوی خاص و فرهنگی انجام شد. فهرست ورزشکاران اعزامی و استفاده حرفه ای از فضای مجازی برای ارتقای فرهنگی و ورزشی ارتقاء و افزایش پوشش کاروان ورزشی ایرانی اسلامی.

در قسمت دیگری از نامه فوق آمده است; که این موفقیت های غرور آفرین ورزشی در آستانه دولت جدید دکتر پزشکیان به فال نیک گرفته و از کمک و حمایت شورای اسلامی تشکر و قدردانی می شود. در این سفر و این ماموریت ها متوجه شدیم که شادی مردم در تعالیم اسلامی بسیار حائز اهمیت است و خوشحالیم که این دستاوردهای بزرگ زمینه ساز شادی همه ورزش دوستان ایرانی در داخل و خارج از کشور است و ثواب آنهاست. به روح پرافتخار رئیس جمهور شهید ابراهیم. معرفی رئیسی و یارانش شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا.

258 258

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا