اخبار روز سینما

نامزدهای ریاست جمهوری به جای وعده، برنامه ریزی می کنند

به گزارش پی ام آپ، رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون به نقل از منتخب، در صفحه اینستاگرام خود 6 کاندیدای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری را فراخواند و نوشت: گاهی وعده ها تحقیرآمیز و در عین حال خنده دار است. مثل دادن گوشت در خانه است.

وی در این باره نوشت: من اهل هنر هستم و معلوم است که شاخک های حسی هنرمند همیشه بیشتر از دیگران عواطف و احساسات مردم را درک می کنند. به همین دلیل است که وقتی دیگران غمگین هستند غمگین‌تر می‌شود، وقتی مردم خوشحال هستند شادتر می‌شود و می‌خواهد مردم زندگی خوبی داشته باشند. این کار خداست. اما شما یک سیاستمدار هستید. شما نمی توانید احساسات را در شغل خود کنترل کنید. اما شما می توانید صادق باشید. تو میتونی پاک باشی شما می توانید مردم را دوست داشته باشید. ممکن است به آینده کشورتان علاقه مند باشید. شما برای ریاست جمهوری کشور مبارزه می کنید. اما لازم است در نبود احزاب برنامه بدهند. “چرا”، “چگونه” و “چه” می خواهید انجام دهید. نیازی نیست قول بدی

این وعده ها گاهی می تواند توهین آمیز و گاهی خنده دار باشد. مثل دادن گوشت در خانه است! سلف او، معجزه هزاره سوم، منطقی تر صحبت کرد. می خواست سود نفت را سر سفره ما بیاورد. کسی که هرگز نمی توانست این کار را انجام دهد، نمی خواست یا به مکان های مهم تری برده می شد. خدا دانای کل است. چگونه می توان گوشت را در شهرها و روستاهای ایران به درب هر خانه ای رساند؟ این یک وعده به یک سازمان بزرگ است! بودجه هنگفت! تعداد زیادی کارگر و کارمند و یک ناوگان حمل و نقل عظیم! به یک تریلر، کامیون و ون نیاز دارد. همه اینها باید در یخچال نگهداری شوند. آیا نامزد از این موارد آگاه است؟ و اگر می دانند، به آنها بگویید “چگونه” می توانند چنین ناوگانی را سازماندهی کنند و مهمتر از آن، چگونه گوشت را تهیه کنند.

قبل از همه اینها، اجازه دهید چند سوال از شما بپرسم:

1- ما ایرانی ها عاشق چه نعمت هایی هستیم؟

2- چه چیزهایی را دوست داریم که شاد باشیم و با امید به آینده نگاه کنیم؟

3- به فردا چه امیدی داشته باشیم؟

4- آینده فرزندانمان چگونه تامین می شود؟

5- سفره مردم کی پر میشه کی پر نمیشه کی عادی میشه؟

6- اینترنت پرسرعت چه زمانی در دسترس خواهد بود؟

7- دسترسی رایگان به اطلاعات در سطح ملی و اینترنتی چه زمانی فراهم می شود؟

8- وزیر فرهنگ و هنر که نه فقط وزیر ارشاد، بلکه وزیر فرهنگ و هنر هم باشد، کی منصوب می شود؟ با هنر و خلاقیت آشنا شوید. هنرهای هفت گانه را بشناسید. هنرمندان را بشناسید. قدر هر کدام را بدانید. برای توسعه فرهنگ و هنر تلاش کنیم. پول بگیرید و برای ارتقای سطح هنری کشور خرج کنید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا