اخبار روز سینما

تاثیر گذر زمان بر چهره ناصر هاشمی بازیگر پدرسالار + عکس

به گزارش شما نیوز به نقل از بازتاب آنلاین نام واقعی ناصر هاشمی، میراحمد هاشمی قرمزی است. ناصر هاشمی اگرچه در زمینه های مختلف تولید فیلم فعالیت داشته است، اما بیشتر به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته می شود. فروردین 1335 بازیگر، بدلکار، فیلمنامه نویس، کارگردان نام واقعی ناصر هاشمی  میراحمد هاشمی قرمزی  است. وی با وجود اینکه در زمینه های مختلف تولید فیلم فعالیت می کند، بیشتر به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته می شود.ناصر هاشمی متولد ۲۲ فروردین 1335 در لنگرود متولد شد و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

ناصر هاشمی بازیگر پدر سالار در گذر زمان | کی فکرشو می کرد ناصر هاشمی همسر سیما تیرانداز بوده ؟

جدایی ناصر هاشمی از سیما تیرانداز

ناصر که با تشویق برادرانش مهدی و محمود هاشمی به هنرهای نمایشی روی آورد، در دوران دبیرستان در تئاترهای برادرش مهدی هاشمی نقش های بسیار کوتاهی ایفا کرد و به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان وارد عرصه حرفه ای شد. او همسر سیما تیرانداز  بود و اکنون از یکدیگر جدا شده اند.

ناصر هاشمی

همسر سابق ناصر هاشمی

ناصر هاشمی همسر سابق سیما تیرانداز در سال 72 با همسرش آشنا شد و در سال 74 با یکدیگر ازدواج کردند. این دو هنرمند با هم آشنا شدند و از آنجایی که هر دو بازیگر بودند در یکی از تئاترهای شهر با هم بازی کردند و همین امر باعث شد تا با هم بیشتر آشنا شوند و با اخلاق و خلق و خوی یکدیگر آشنا شوند تا اینکه بعد از 2 سال ازدواج کردند.

اما این ملاقات و ازدواج دیری نپایید و در سال 82 از هم جدا شدند. دلیل جدایی این دو بازیگر از رسانه ها پخش نشد. حتی خبر جدایی آنها یک سال بعد به دلیل نبود پل ارتباطی قوی در ارتباطات آن زمان منتشر شد و ماجرای  طلاق این دو هنرمند با یک سال تاخیر منتشر شد.

ناصر هاشمی بعد از جدایی از همسرش سیما، تیر انداز با وجود گذشت 13 سال هنوز مجرد است اما گویا قصد ازدواج ندارد و چون بالای 60 سال سن دارد بعید است برای خود همسری انتخاب کنند. تیر انداز پس از جدایی با مردی به نام مجید جوزانی آشنا شد و این ملاقات خیلی زود به ازدواج منتهی شد. مجید جوزانی هیچ گونه فعالیت هنری ندارد. خانم سیما انداز می خواستند با کسی ازدواج کنند که مانند همسران قبلی بازیگر نباشد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا