اخبار روز سینما

ناصر جبلی شاعر، نویسنده و پدر حمید جبلی درگذشت

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

ایسنا: ناصر جبلی شاعر، نویسنده، بازیگر و پدر هنرمند شهیر حمید جبلی در سن ۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. تشییع جنازه او در هفدهم مرداد در مسجد الرضا برگزار می شود.

ناصر جبلی شاعر، نویسنده و پدر حمید جبلی (هنرمند سرشناس) که در این سال ها در چند فیلم بازی کرده بود، دار فانی را وداع گفت.

ناصر جبلی شب 15 مرداد ماه بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و امروز تشییع شد.

هفدهمین تشییع پیکر ناصر جبلی مرداد ماه در مسجد الرضا واقع در میدان نیلوفر از ساعت 15:30 تا 17:00 برگزار می شود.

دو سال پیش خبری منتشر شد که خاطرات ناصر جبلی (پدر حمید جبلی بازیگر سینمای ایران) با عنوان «خاطرات یکی از ساکنان خیابان آمل» با تدوین و دراماتورژی هومان ظریف منتشر شد.

هومان ظریف، روزنامه‌نگار و مستندساز در پیش‌گفتار این کتاب که توسط انتشارات اندیشه عصر منتشر شده است، گفت: بیش از پانزده سال پیش، در سال 1386، زمانی که قصد داشتم مستندی درباره استاد فقید دکتر دکتر فقید بسازم. حسین گل گلاب بعد دنبال آشنایان استاد بودم تا اینکه فیلم اولین سالگرد دکتر حسین گل گلاب را در آرشیو بتامکس دکتر هما گل گلاب دیدم.

مجری این مراسم به شعرخوانی و دعوت از حاضرین در خصوص شخصیت علمی و فرهنگی دکتر گل گلاب دعوت کرد. از دکتر هما گل گلاب در مورد ردپاي مجري مراسم پرسيدم و ايشان گفتند اين شخص آقاي ناصر جبالي همسايه ما در خيابان آمل است. اتفاقاً اولین نفری که جلوی دوربین من قرار گرفت ناصر جبلی بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا