اخبار روز

نادال و آلکاراز از رویای طلا تا دوری تلخ؛ شکست به آمریکا

رافائل نادال و کارلوس آلکاراز که با امید به مدال طلا به المپیک آمده بودند در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب تیم آمریکا شدند. این شکست تلخ به رویای طلایی این دو ستاره اسپانیایی پایان داد.

رافائل نادال و کارلوس آلکاراز نمایندگان اسپانیا در رشته تنیس دونفره المپیک پس از شکست مقابل آستین کرایچک و راجیو رام از آمریکا از دور مسابقات حذف شدند.

به گزارش “ورزش سه”، رافائل نادال و کارلوس آلکاراز در مرحله یک چهارم نهایی تنیس دونفره مردان المپیک پاریس با نتایج 6 بر 2 و 6 بر 4 مغلوب تیم آمریکایی آستین کرایچک و راجیو رام شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند. این شکست برای تیم اسپانیا به عنوان یکی که به عنوان یکی از رقبای اصلی شناخته می شود، ناامید کننده بود.

نادال و آلکاراز که به عنوان تیم دونفره جدید وارد این مسابقات شده بودند در مراحل قبل عملکرد خوبی داشتند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. اما در این مرحله تیم آمریکا موفق شد با بازی محکم و هماهنگ خود تیم اسپانیا را شکست دهد و به نیمه نهایی راه یابد.

این شکست برای نادال و آلکاراز، هر دو تنیسور برجسته جهان، تجربه تلخی بود. نادال با 22 عنوان گرند اسلم و آلکاراز با 4 عنوان تنیس بازان مشهور و محبوب جهان هستند و انتظار می رفت در این مسابقات المپیک موفقیت های بیشتری کسب کنند.

هرچند نادال و آلکاراز در این دیدار لحظات نسبتا خوبی را به نمایش گذاشتند و جو به نفع آنها بود، اما تیم آمریکا توانست در دو ست با هماهنگی کامل کار این دو تنیسور اسپانیایی را به پایان برساند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا