اخبار روز

نات کوین نسخه رسمی جدید/چگونه بازی کنیم


به گزارش مانیبان، نات کوین (Notcoin) با فاز جدید خود به نام نات کوین Notcoin Explore بازگشته است. تجهیزات نات کوین جمعه 22 تیر در کانال تلگرامی این بازی اعلام کرد که نات کوین چیز جدید رسما راه اندازی شد.

سلطان بازی های کلیکی تلگرام و پروژه های Tap to Earn حالا با مدلی جدید امکان کسب درآمد را برای کاربرانش فراهم کرده است. که در نات کوین جدید، کاربرانی که از فاز قبل عقب مانده اند می توانند وارد این ربات تلگرام شده و کسب درآمد کنند.

نات کوین تا اینکه بعدا پخش بشه اردیبهشت ماه 1403 یک بازی کلیکی بود که در آن کاربران با ضربه زدن بر یک سکه پاداش دریافت می کردند. همچنین، نات کوین به کاربران کارهای روزانه ارائه می کرد که می توانستند برای آنها پاداش های بیشتری کسب کنند.

وظایف نات کوین این شامل معرفی چندین پروژه وب 3 بود که در آن کاربران باید ارائه های پروژه را مشاهده می کردند و حساب های رسانه های اجتماعی خود را دنبال می کردند. برخی از پروژه ها نیز از کاربران خواستند تا بخشی از سرمایه خود را با پاداش بیشتر در پروژه سرمایه گذاری کنند.

نات کوین جدید یا همان نات کوین Notcoin Explore دیگر به کلیک ها پاداش نمی دهد و رابط کاربری آن کاملا تغییر کرده است.

یکی از بخش ها نات کوین بخش پیشنهاد ویژه را که در آن پروژه های جدید ارائه می شود، کاوش کنید. کاربران می توانند با انجام وظایف برای هر پروژه جوایزی کسب کنند. نات کوین حمل

هرچه کاربران بیشتر روی پروژه ها کار کنند یا در پروژه های بیشتری شرکت کنند، پاداش بیشتری دریافت خواهند کرد.

سطح کاربر در نات کوین کاوش

کاربران در نات کوین موارد جدید در سه سطح برنز، طلایی و پلاتین قرار دارند. کاربران برنز برای هر کار پاداش یکسانی دریافت می کنند. اما پاداش برای کاربران Gold 1000 برابر و برای کاربران Platinum 5000 برابر است.

سطوح بالاتر را می توان خریداری کرد، به ویژه طلا و پلاتین. این ردیف ها به صورت اشتراک های 3 ماهه، 6 ماهه و 12 ماهه ارائه می شوند. نات کوین یا می توانید ستاره های تلگرام بخرید.

نات کوین نوع کاوشگر نات کوین اولین جوایز برای معرفی دوستان به این بازی. اولین پاداش این است که دوستان خود را دعوت کنید نات کوین شما کاوشگر، 15 درصد از خرید سطح دوست خود را دریافت می کنید. به کسانی که در مرحله قبل بیش از 300 دعوت نامه داشته باشند، 25 درصد از سطح خرید جایزه تعلق می گیرد.

کاربران جدید وارد نات کوین کاوشگران به مدت یک هفته یک هدیه سطح پلاتین دریافت می کنند. در این سطح، پاداش وظایف 5000 برابر خواهد بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا