اخبار ارز دیجیتال

میم‌کوین گربه‌ای گینان آماده برای جهش دوباره! آیا گاوها قدرت کافی دارند؟

قیمت میم‌کوین گربه‌ای گینان (GINNAN) طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۶ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۵۷۴۳ دلار رسیده و ارزش بازار آن به ۳۹.۶۹ میلیون دلار کاهش یافته است.

از سوی دیگر، حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال با جهشی ۱۳.۲ درصدی به ۱۶.۷۲ میلیون دلار افزایش یافته است. با وجود افت اخیر، قیمت گینان در هفته گذشته یک رشد ۲۰ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، در حال حاضر، قیمت گینان تحت فشار فروش قرار دارد و به سمت حمایت ۰.۰۰۰۰۰۴۹۲۵ دلار در حال حرکت است. با این حال، به نظر می‌رسد که گاوها در حال آماده شدن برای افزایش دوباره قیمت گینان هستند.

کشمکش قیمتی بین گاوها و خرس‌ها منجر به شکل‌گیری الگوی پرچم سه‌گوش صعودی (bullish pennant) شده که معمولاً نشانه‌ای برای ادامه روند صعودی است.

اگر قیمت به سمت بالا حرکت کند، احتمالاً به خطوط میانگین‌ متحرک ساده ۵۰ و ۲۰۰ روزه خواهد رسید. غلبه بر این مقاومت‌ها می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای تغییر شرایط بازار و ورود به روند صعودی باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز از این سناریوی صعودی حمایت می‌کند. این اندیکاتور هم‌اکنون بالاتر از سطح ۳۰ (اشباع فروش) باقی مانده و یک روند صعودی خفیف به سمت خط میانی ۵۰ را تجربه می‌کند. صعود به بالای خط میانی نشان‌دهنده افزایش فشار خرید و اعتبار بیشتر احساسات صعودی است.

این موضوع در مورد اندیکاتور مکدی (MACD) نیز صدق می‌کند. در این اندیکاتور، خط مکدی (آبی) در حال افزایش است و آماده عبور از خط سیگنال (نارنجی) که هم‌اکنون روندی نزولی دارد، می‌باشد.

علاوه بر این، میله‌های قرمز هیستوگرام در حال تضعیف هستند که نشان‌دهنده کاهش قدرت روند نزولی و افزایش احتمال صعود قیمت است.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا