اخبار روز

میلیون ها مورس کد 7 تیر همستر تلگرام منتشر شد


به گزارش مانیبان؛ کد مورس یا کد 7 امروز تیر همستر Combat کلمه کلیدی ماینر است که طبق راهنمای زیر می توانید آن را وارد کنید.

م: – –

یو: ..

ن:-.

E:

آ: .-.

برای وارد کردن کد مورس ابتدا روی قسمت رمزگذاری روزانه در بالای صفحه کلیک کنید تا رنگ سکه مانند تصویر زیر به قرمز تغییر کند. پس از این می توانید کد امروز را طبق راهنمای بالا وارد کنید. برای هر یک • یک بار روی صفحه ضربه بزنید و برای هر کدام: انگشت خود را برای چند لحظه روی صفحه نگه دارید. ویدئوی زیر نمونه ای از نحوه وارد کردن کد مورس است. همستر این مبارزه است.

کد مورس یک ویژگی جذاب در بازی تلگرام است همستر این مبارزه ای است که در آن می توانید روزانه یک میلیون سکه رایگان دریافت کنید. وارد کردن این کد در بازی ساده است و زمان کمی می برد.

کد مورس چیست؟

کد مورس روشی باستانی برای انتقال پیام است که به جای حروف از رشته ای تشکیل شده از علامت های بلند و کوتاه (- و •) استفاده می کند. این روش انتقال پیام در گذشته برای ارتباطات تلگرافی نیز مورد استفاده قرار می گرفت. تصویر زیر راهنمای کامل الفبای انگلیسی بر اساس کد مورس است. با کمک این راهنما، فقط با دانستن رمز عبور هر روز همستر می توانید آن را وارد بازی کنید.

برای وارد کردن کد مورس همستر ما چقدر زمان داریم؟

کد مورس همستر مبارزات روزانه تغییر می کند. برای وارد کردن هر رمز عبور همستر شما 24 ساعت نبرد دارید و پس از انتشار کد جدید، کد قدیمی منقضی می شود. یعنی ربات بازی دیگر آن را از شما نمی پذیرد.

کد مورس همستر از کجا می توانیم کمبت را پیدا کنیم؟

کد مورس یا کد روزانه همستر دعوا هر شب ساعت 22:30 به وقت تهران تغییر می کند. کلمه مربوط به رمز عبور هر روز، اغلب یکی از کلمات مرتبط با بازی همستر حدس زدن مبارزه یا دنیای ارزهای دیجیتال چندان دشوار نیست. با این حال، می‌توانید کد مورس جدید را پس از انتشار با بررسی این مقاله از مجله نوبیتکس، پیدا کرده و وارد آن کنید.

پوشش اخبار و آموزش های مرتبط با بازی تلگرام. همستر مبارزه در مجله Nobitex فقط برای اهداف اطلاع رسانی است و به هیچ وجه توصیه ای برای شرکت در آن نیست همستر جنگی نیست مجله نوبیتکس هیچ مسئولیتی در قبال خطرات احتمالی تعامل با آن نمی پذیرد همستر بازی های رزمی و مشابه نداره.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا