اخبار روز سینما

میلا کونیس به فیلم The 47 Night Stand پیوست

میلا کونیس او اخیرا قراردادی را برای تولید و بازیگری با «اسکای‌دانس» امضا کرده است. فیلم 47 Night Stand او امضا کرد و در این فیلم شرکت کرد.

به گزارش فیگار به نقل از ددلاین، میلا کونیس به اثر جدید گرگ مولینز، نامزد 4 جایزه امی، The 47 Night Stand پیوست. این پروژه در حال حاضر در مراحل اولیه خود است و سازندگان آن را به‌عنوان برداشتی جدید و سرگرم‌کننده از سنت فیلم‌های رمانتیک محبوب کلاسیک توصیف می‌کنند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: کانال تلگرام فیگار دیدن.


میلا کونیس به استند 47 شب پیوست

علاوه بر کونیس، دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از Orchard Farm Productions و روبن فلیشر از Skydance تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود. لیزا استرباکوف از Orchard Farm به عنوان تهیه کننده اجرایی و کارین سیج بر پروژه Skydance نظارت خواهد کرد.

میلا کونیس

کونیس با رمانتیک در سینما بیگانه نیست. او پیش از این نقش خود را در این ژانر به عنوان رهبر تولیداتی مانند Friends with Benefits و Forgetting Sarah Marshall نشان داده است. از دیگر فیلم های برجسته او می توان به اعتیاد چهار روزه خوب، که مرا رها کرد، مجموعه کریسمس مادران بد و مادران بد، اوز بزرگ و قدرتمند، تد و قو سیاه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیوستن میلا کونیس به The 47 Night Stand چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا