اخبار ورزشی

میلان در تلاش برای تقویت خط حمله با مهاجمان جدید! /جزئیات خبر

به گزارش خبرنگار روزنامه پی ام آپ، گاتزتا دلو اسپورت در نسخه امروز نوشت که میلان خط حمله خود را مقابل مارکوس تقویت خواهد کرد تورم چشم های تهاجمی دارد مونشن گلادباخ که مورد توجه پاریس و میلان قرار گرفته است، ابتدا باید منتظر بماند تا جایگاه آنها نزد پاریسی ها مشخص شود.

البته روسونری دو گزینه دیگر نیز در نظر گرفته شده است. جانلوکا اسکاماکا که فصل بسیار موفقی داشت ژامبون وست این اتفاق نیفتاد و به عنوان گزینه نقل و انتقالات مطرح است و بعد از او رهبری میلان بازیکنان دیگری را مد نظر قرار داده و مهدی طارمی نیز گزینه دیگری است.

گاتزتا نوشته شده است که تورم او این هفته تصمیم خود را خواهد گرفت. باید از پول پاریس سن ژرمن ،آلمانی و میلان یکی از گزینه ها باشد. بنابراین اسکاماکا حضور رم و اینتر نیز برای جذب او و در نهایت مهدی طارمی که در سال 2024 قراردادش به پایان می رسد اما پورتو تمایلی به فروش او ندارند. ممکن است نام های دیگری وارد بازی شوند.

گزارش روزنامه ایتالیایی در شرایطی به پایان رسید که از پرتغال خبر می رسد پورتو برای تسویه حساب خود نیاز به فروش 50 میلیون یورویی دارد. این می تواند انگیزه ای برای فروش مهدی طارمی به عنوان بخشی از مبلغی باشد که اژدها باید تامین کند. بازی جوانمردانه تامین مالی شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا