اخبار روز سینما

میا گاث: از بازیگری متنفرم

میا گاث ، ستاره فیلم‌های ایکس، پرل و مکسین، در مصاحبه‌ای با مجله «تایم»، اعتراف شگفت‌انگیزی کرده و گفته که از بازیگری متنفر است.

«گاث» در این مصاحبه می‌گوید:

حقیقت اینه که از بازیگری بیزارم. سخت‌ترین کار دنیاست. یه چیز فریبنده‌ای داره که فکر می‌کنی می‌تونی ازش سر در بیاری، ولی مثل به چنگ آوردن دود می‌مونه.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


میا گاث: از بازیگری متنفرم

او در ادامه اضافه می‌کند:

با وجود این، خیلی دوستش دارم.

این بازیگر جوان که به خاطر نقش‌آفرینی‌های جسورانه و غرق شدن در شخصیت‌های پیچیده شناخته می‌شود، در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید که هدف او خلق لحظات واقعی و از بین بردن مرز بین واقعیت و خیال است:

هنر باید کمی خطرناک باشه. برای خلق لحظات واقعی، باید مرزها رو کمی محو کرد. بازی در نقش «مکسین» و «پرل»، از نظر هنری، رضایت‌بخش‌ترین تجربه زندگی من بود.

میا گاث

«گاث» که به نظر می‌رسد در ژانر وحشت گرفتار شده، تمایل دارد از این نوع نقش‌ها عبور کند. با این حال، او اذعان می‌کند که ژانر وحشت، فرصت‌های منحصر به فردی برای بازیگران زن فراهم می‌کند که در ژانرهای دیگر وجود ندارد. او سال گذشته در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود که آکادمی اسکار باید توجه بیشتری به ژانر وحشت نشان دهد.

«گاث» به زودی با بازی در فیلم بلید (Blade) وارد دنیای سینمایی «مارول» خواهد شد. با این حال، این پروژه تاکنون با چالش‌هایی روبرو بوده و دو کارگردان از آن جدا شده‌اند. زمان شروع فیلمبرداری این فیلم هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اظهارت میا گاث چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا