گزارش کردن بازتاب آنلاین – کمپانی Lionsgate پخش فیلم سینمایی «مگالوپولیس» به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» را بر عهده گرفته و قصد دارد این فیلم را در تاریخ 27 سپتامبر در آمریکا اکران کند.

به گزارش ایسنا، همانند فیلم هایی مانند «اکنون آخرالزمان»، کاپولا مالکیت این فیلم را حفظ خواهد کرد و لاینزگیت تنها توزیع کننده این فیلم خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت هزینه بازاریابی این فیلم را پرداخت خواهد کرد یا خیر. این فیلم که در ماه مه در جشنواره فیلم کن رونمایی شد و در سایت منتقد Rotten Tomatoes بررسی تولیداتش را انجام داد، امتیاز 52 درصد را به دست آورد.

پس از چندین دهه تلاش، سرانجام کاپولا بخشی از ثروت شخصی خود را در پروژه 120 میلیون دلاری قرار داد، که آدام درایور در آن نقش مردی را دارد که وسواس زیادی برای ایجاد یک شهر اتوپیایی دارد.

«دیوید رونی» منتقد ارشد سینمای هالیوود ریپورتر در نقد فیلم نوشت: شخصیت سزار کاتلین در فیلم مگالوپولیس با بازی آدام درایور داستان نابغه ای را به تصویر می کشد که قصد دارد با ساخت و ساز نیویورک را نجات دهد. یک آینده آرمان‌شهری که با طبقه حاکم نخبه در تضاد است، از بسیاری جهات، به نظر می‌رسد که مأموریت سزار بازتابی مستقیم از عزم فرانسیس فورد کاپولا برای ساخت این فیلم به هر قیمتی باشد.

آدام فوگلسون، رئیس بخش فیلم لاینزگیت، گفت: “کاپولا یک افسانه است. برای بسیاری از ما، هدیه او به سینما یکی یکی از مشوق های ما برای ورود به عرصه سینما بود. کار کردن با او و آوردن این فیلم باورنکردنی، جسورانه و کاملا منحصر به فرد برای تماشاگران سینما یک امتیاز واقعی است. ما در Lionsgate تلاش می کنیم تا خانه ای برای هنرمندان جسور باشیم و Megalopolis ثابت می کند که هیچ کس شجاع تر از استاد فرانسیس فورد کاپولا نیست.

کاپولا همچنین درباره کسب امتیاز پخش فیلم جدیدش گفت:یکی یکی از قوانین کاری که همیشه رعایت کرده ام و در اولویت قرار داده ام، ادامه همکاری با شرکت ها و تیم هایی است که در طول زمان ثابت کرده اند که دوستان خوبی هستند. به همین دلیل است که از اینکه آدام فوگلسون و استودیو لاینزگیت فیلم من را اکران می کنند، هیجان زده هستم. من مطمئن هستم که آنها همان عشق و مراقبتی را که به «اکنون آخرالزمان» داده شد، در این پروژه جدید به کار خواهند گرفت.»

نمایش فیلم در جشنواره کن و تلاش برای تضمین یک معامله احتمالی برای پخش فیلم به جایی نرسید زیرا بسیاری از ناظران بر این باور بودند که اگرچه مگالوپولیس بودجه زیادی دارد، اما حال و هوای فیلم هنری بود و برای مخاطب عام یک فیلم پرفروش نبود.

«مگالوپولیس» با دو ساعت و 15 دقیقه داستان یک کلان شهر را پس از ویرانی تصادفی آن با دو دیدگاه رقیب دنبال می کند. یکی از یک معمار آرمانگرا (آدام درایور)، دیگری از یک شهردار عملگرا (جانکارلو اسپوزیتو).

در فیلم مگالوپولیس بازیگران دیگری مانند فارست ویتاکر، ناتالی امانوئل، جان وویت، لارنس فیشبرن، اوبری پلازا، شیا لابوف، کلوئی فاینمن، کاترین هانتر و داستین هافمندی بی سوئینی، تالیا شایر، جیسون شوارتزمن، جیمز کارلو ریپوزیتان و جیسون شوارتزمن و جیمز کارلو ریپوزیتان در فیلم مگالوپولیس حضور دارند. رفت جلوی دوربین

«آناهید نظریان»، «بری آزبورن» و «دارن دیمتر» تهیه کنندگان اجرایی این فیلم سینمایی هستند.

۲۲۰۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما