اخبار روز

موکل من مخالف برخی از دستورات داده شده است. شرایط بدنی تتلو مناسب است

وکیل امیرحسین مقصودلو گفت: موکلم به برخی از دستورات دادگاه اعتراض و برخی دیگر را اجرا کرد.

الهام رحیمی فر وکیل امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو در گفت و گو با … مهر وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان آزادی موکل شما با قرار وثیقه در روزهای آینده وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: متاسفانه علیرغم پیگیری های ما، قضات محترم قوه قضائیه تاکنون با آزادی وی با قرار وثیقه موافقت نکرده اند. ترتیبات، اگرچه ما متعهد به اطمینان از بهره مندی متهم از این شرایط هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که در روزهای اخیر در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر عدم توانایی کار متهم مطرح شده است که آیا این خبر تایید شده است یا خیر، پاسخ داد: صحت ندارد.

رحیمی فر گفت: در این زمینه یکی یکی از همکاران ما امروز به ملاقات ایشان رفت و متوجه شد که حال آقای مقصودلو خوب است و مشکل جسمی ندارد. و از هموطنان خواهشمندیم به این شایعات توجه نکنند و فقط اخبار منتشر شده از سوی وکلا و قوه قضائیه را تایید کنند.

وکیل مقصودلو در پاسخ به این سوال که پیش از این و در جریان رسیدگی به پرونده بسیاری از متهمان شاهد اخاذی خبری از سوی خانواده متهمان بوده است اما در این مورد چنین رفتاری به ویژه مشاهده نشده است و چه بوده است؟ وی در دلیل این امر گفت: علیرغم وجود در این پرونده، رهبری و همکاری خوبی از سوی خانواده به ویژه مادر گرامی ایشان صورت گرفت و با وکلای متهم همکاری کامل داشتند و بنده در نظر دارم. لازم است از صبر و همکاری مادرانه او تشکر کنم.

وکیل تتلو گفت: اینگونه پرونده ها باید با مدیریت صحیح همراه باشد زیرا این بخشی از کار مدیریت صحیح پرونده است. نکاتی را به مادرش دادم و او با وجود اینکه به او فشار می آمد، صبر مادرانه داشت

وی افزود: من به عنوان وکیل متهم از انجام مصاحبه تا زمان اعلام پرونده از سوی دستگاه قضایی خودداری کردم. دلیل این امر این بود که معتقدم گمانه زنی در رسانه ها گاهی منجر به مشکلاتی در رسیدگی به پرونده ها می شود، در حالی که در یک فضای آرام می توان تصمیمات بهتری گرفت.

رحیمی فر در پاسخ به سوال دیگری مهر وی در خصوص اعتراض یا عدم اعتراض به حکم صادره نیز گفت: حق اعتراض و حق تمکین را داشتند و در این مورد از هر دو حق استفاده کرده بودند.

وی ادامه داد: در برخی از آرا متهم با رعایت رای دادگاه، به دستگاه قضایی اعتماد کرده و تسلیم رأی شد.

وکیل تتلو گفت: البته تصمیم گرفتیم به برخی از آرایی که قضات اشد مجازات در نظر گرفته بودند اعتراض کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا