اخبار خودرو

موکا به سامانه وارداتی ها آمد ؛ یک تازه وارد غیر چینی و جذاب

موکا به سامانه وارداتی ها آمد ؛ یک تازه وارد غیر چینی و جذاب

در جدیدترین آپدیت سامانه عرضه خودروهای وارداتی، اوپل موکا به سامانه واردات اضافه شد و عرضه آن به زودی آغاز می شود.

پرشیا خودرو هفته گذشته در نمایشگاه خودرو شیراز سه خودروی جدید وارداتی خود را معرفی کرد. سه ماشین اوپل کورسا، اوپل کروز و اوپل موکا خودروهایی بودند که پرشیا خودرو ارائه کرد. اکنون در جدیدترین آپدیت سامانه تامین خودروهای وارداتی، اوپل موکا به لیست خودروهای موجود اضافه شده است. این دومین نسل از اوپل موکا است که با پرشیا خودرو وارد بازار می شود. یک کراس اوور ساب کامپکت که طراحی متفاوت اما جذاب و شباهت های فنی زیادی را با خودروهای این گروه ارائه می دهد PSA دارد.

فیلم معرفی و مشخصات فنی اوپل موکا

زیر کاپوت اوپل موکا یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر توربو قرار دارد که حداکثر قدرت موتور این خودرو 130 است. رزومه و در نهایت گشتاور برابر با 230 نیوتن متر است. برای انتقال نیروی موتور به چرخ های جلو از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک که در استفاده شده. حداکثر سرعت اوپل موکا 200 کیلومتر بر ساعت است و شتاب 0 تا 100 این کراس اوور آلمانی 9.2 ثانیه برآورد شده است.

در این گذرگاه اروپایی امکاناتی مانند فرمان برقی، کروز کنترلدکمه شروع، صفحه نمایش چند رسانه ای، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، 6 کیسه هوا ده امتیاز ترمز دستی برقی، اتولد، سیستم کنترل پایداری و … می توانید آن را ببینید.

احتمالا به زودی پیشنهاد جدیدی در سیستم خودروهای وارداتی خواهیم داشت و در این پیشنهاد موکا و خارجی 2024 بازتاب آنلاینهای غیر چینی روی این سیستم خواهند بود. البته باید منتظر بمانیم تا واردات دیگری از پرشیا خودرو مانند کورسا و کراس لند برند اوپل به آن ملحق شود. در ادامه احتمالا قیمت این خودروها به زودی برای متقاضیان اعلام خواهد شد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا