اخبار روز

«مولانا تا سایه» اثر جدید پیروز ارجمند و کیوان رستاگری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، مراسم رونمایی از پروژه موسیقی «مولانا تا سایه» به آهنگسازی پیروز ارجمند، خوانندگی کیوان رستاگری و تنظیم مهران اکرمی، جمعه 25 ام. خرداد ماه در موزه موسیقی ایران با حضور هنرمندان دست اندرکار این آلبوم و تعدادی از هنرمندان سرشناس رشته های مختلف برگزار می شود.
«من مثل تو نیستم» با شعر مولانا، «مطرب مهتاب رو» با شعر مولانا، «ایشوگه به ​​سامان ریخته» با شعر مولانا، «نقاش نقاش» با شعر مولانا، «عید» «نو» با شعر مولانا، «ای عشق» با شعر هوشنگ ابتهاج، «ای عاشقان» با شعر مولانا، «مجده باد» با شعر ابتهاج از جمله قطعات این آلبوم هستند.
کیوان رستگاری، تهیه کننده و خواننده، پیروز ارجمند، آهنگساز، مدیر تولید و هنری، نیما جوان، ناشر، علی جعفری پویان، بردیا کیارس، سینا جهان آبادی، امین غفاری، تینا جامه گرمی، حامد کرمانی، علیرضا ماریا، ویولن، فیلیپ اگنس، مهمان نوازنده ویولن، علی جعفری پویان، میلاد عالمی، علیرضا ماریا، میثم مروستی، نوازندگان ویولا، کریم قربانی، ویولن سل، علیرضا ماریا، نوازنده ویولن، بابک ریاحی پور، نوازنده گیتار باس، درشن آنند، نوازنده تبلا، علی جمالی، تار آذری و نوازنده گیتار الکتریک همایون نصیری، علی جمالی و کورش بزرگ پور نوازنده درام، مهران اکرمی نوازنده سازهای الکترونیک، پیانو، طراحی، برنامه، درام و سازهای کوبه ای، فیروزویسانلو و علی جمالی نوازنده گیتار نایلون، آرین قیتاسی نوازنده ساکسیفون، پریسا دلفانی خوانندگی، صالح زند. روح الله ملکوتی، تصویربرداری، امید نیک بین، رضا اسدپور، سامان مهدوی، مهران احمدی، صدابردار، سامان مهدوی، میکس و مسترینگ، حمیدرضا کاشانی، طراح گرافیک، الهه تخره و محمدرضا محمدی، طراح گرافیک و کاور طراح، اعضای اجرایی این آلبوم در استودیو پارسیان، آکواریوم و حوزه هنری کرمان مشغول به کار هستند.

پیروز ارجمند آهنگساز، مدرس دانشگاه، مدیر کل سابق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل حوزه هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی است که در سال های اخیر در پروژه های مختلف موسیقایی از جمله فعالیت داشته است. به طوری که «سفر به چزابه»، «هزار و یک شب»، «به فکر تو نیستم»، «سرزمین مهربانی» و «خطبه خان» در قالب یک آلبوم به مخاطبان ارائه شد. وی نوشت: بعد از انتشار آلبوم مولانا تا سایه، حالا بعد از گذشت چندین سال، به راحتی می توانم از احساسم نسبت به آهنگسازی و ساخت این اثر بیشتر بگویم. اولین هدیه در خلق این اثر، دیدار، دوستی و همکاری با دکتر. کیوان رستاگری. او دندانپزشک، نویسنده، شاعر، خواننده و پرورش دهنده درختان و گل های زیبا است. اینها بخشی از جنبه های شخصی و حرفه ای اوست که در همه زمینه ها به خوبی بر آن مسلط بوده و تسلط دارد. کیوان رستگاری است و من از او چیزهای زیادی در مورد جستجوی تحول اساسی و اخلاقی در معنا در جهان آموختم. بعد معانست و مجالست با اشعار مولانا و ابتهاج آمد که با خلق این اثر به پایان رسید.
مراسم رونمایی از آلبوم مولانا تا سایه منتشر شده توسط گروه نشرجوان ساعت 18:30 روز جمعه 25 برگزار شد. خرداد این مراسم در موزه موسیقی ایران برگزار می شود.

22057

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا