فصل سوم رقابت های اسکار به پایان رسید هرچند تا اینجای کار می توان گفت جذاب ترین فصل این رقابت هاست. اگرچه انتظار می رفت ترکیب امیرعلی نبویان، فرناز رهنما، امیر کاظمی و نیکی مظفری به اندازه کمدین های فصل قبل در خلق موقعیت های خنده دار موفق نباشد، اما همراهی آنها به قدری جذاب بود که در این چهار قسمت می توان نام برد. چالش های کمتری که هنگام تماشای آن نخندید. از همه مهمتر نیما شعبان نژاد که در فصل یک و دو آرام به نظر می رسید، در این فصل به طور جدی وارد میدان شد و شوخی های او با شرکت کنندگان و مهران مدیری حال و هوای خنده دارتری به برنامه داد. نگاهی داریم به موقعیت های خنده دار این فصل.

به گزارش بازتاب آنلاین، امیر کاظمی و فرناز رهنما از میان شرکت کنندگان فصل سوم «اسکار» با وجود اینکه تجربه های متفاوتی در بازیگری دارند، عمدتاً با بازی در دو سریال «لیسانسه ها» و «ساختمان پزشکان» به یادگار مانده اند. که از آثار سروش صحت است. امیرعلی نبویان را بیشتر با «قصه های امیرعلی» رادیو هفت، کمدی «خندوانه» و حضور فعالش در مسابقه مافیایی می شناسیم و نیکی مظفری هم تجربه بازی در برنامه های مختلف را دارد اما رفته است. در ذهن ما عمدتاً به دلیل همراهی همیشگی او با پدرش مجید مظفری است.

نیما شعبان نژاد بعد از حضور منفعل در فصل اول، حضوری شیرین و تاثیرگذار در فصل دوم و به خصوص سوم است.

مورد خاص نیما | نیما شعبان نژاد یکی یکی از برگه های برنده این فصل شد. او از ابتدای فصل با امیر کاظمی شوخی بامزه ای را آغاز کرد. به روش خودش ادامه داد و از رفتار او ابراز تعجب کرد. وقتی نیما گفت که می‌خواهد در چالش اضافه کردن گزینه‌ها به خودش شرکت کند، تسلیم نشد. جالب بود که شرکت کنندگان نیما را در چالش های خود قرار دادند و او از آنها استقبال کرد. شوخی مدیری با نیما از نکات خنده دار این قسمت بود. نیما که اصرار داشت تمام سوالات مدیر را بگیرد و خودش بخواند. یکی از جمله چالش ها وقتی به کلمه «مرحوم» رسید برگه را به دست مدیری داد و مدیری تا پایان نمایش آن را رها نکرد. مدام می گفت که نمی تواند این کلمه را تلفظ کند. مدیری هم بالشی را که نیما وقتی می نشیند زیرش می گذارد را به همه نشان داد و با او شوخی کرد که با اینکه نیما کاری نمی کند زیرش هم بالش می گذارد تا خودش را اذیت نکند. یک بار وقتی نیما امیرعلی را سرزنش کرد که به خاطر مافیا بازی وضعیتش اینطور شده است، مدیری به شوخی با او گفت که با یک گوشه نشستن و تکیه دادن و انجام ندادن کار مهم پول در می آورد. نیما یک شوخی خنده دار دیگر با امیرعلی داشت و در طول برنامه از اینکه توانسته به همه سوالات پاسخ دهد حسودی می کرد و حتی یک بار بلند شد و گفت از برنامه می رود.

فصل سوم رئالیتی شو
گروه حاضر در فصل سوم اسکار بهترین گروهی بودند که در این رئالیتی شو حضور داشتند.

موقعیت ها و چالش های سرگرم کننده. | امیر کاظمی در یکی او گفت اگر قرار است گزینه ای اضافه کنند ترجیح می دهد صفی باشد که از طریق آن بتواند احساسات خود را نشان دهد. شوخی مهران مدیری و نیما و دیگران با داستان امیر کاظمی یکی تبدیل به یکی از جذاب ترین موقعیت ها شد. زمانی که مدیری به نیما می گفت که چه کار خیری باید انجام دهد، نیما به شوخی به او گفت که دم خود را 24 ساعت بالا نگه دارد و همین باعث شد مدیر شروع به شوخی کند و این ماجرا ادامه پیدا کند. موقعیت جالب بعدی این بود که به عنوان یک گزینه، امیرعلی می خواست دستگاهی داشته باشد که افکارش را مانند یک فیلم روی صفحه نمایش دهد و مدیر پاسخ داد که خیلی خطرناک است. امیرعلی از مربی هم انتقاد کرد که باید به فکر خودش باشد چون چیزهایی برای پنهان کردن دارد. مدیری به تلافی گفتن چنین حرفی به او امتیاز کسر کرد و تا آخر سرزنشش کرد. چالش استعدادهای خودجوش هم خیلی جالب بود بخصوص در قسمت امیر کاظمی و نیکی مظفری. کاظمی داشت به لبش تزریق می کرد و نیکی صدای ساعت را در می آورد. تلاش او برای درست کردن سالاد بدون کوچکترین سر و صدایی نتیجه جالبی داشت. رفتارشان در سکوت و اشتباهات همیشگی و در نهایت سالادهای عجیبی که درست می کردند هم خنده دار بود.

فصل سوم رئالیتی شو
یکی یکی از چالش های جالب فصل سوم ساخت سالاد بدون صدا بود.

شرایط ویژه امیرعلی نبویان | یکی یکی از جالب ترین اتفاقات این فصل سرعت عمل و توانایی امیرعلی نبوئیان در پاسخگویی به سوالات بود. تا جایی که همه تعجب کردند. نیما از دانستن پاسخ عجیب ترین سوال ها غبطه می خورد و امیر کاظمی مدام می گفت که احساس می کند در مسابقه ای به زبان ژاپنی شرکت می کند و نمی فهمد چه می گویند. خود مدیر هم با اینکه مدام باهاش ​​شوخی می کرد ولی مخصوصاً وقتی به عبارت چالش می رسیدند از او تعریف می کردند. جالب اینجاست که وقتی چالش انتخاب فردی برای انجام کارهای عجیب و غریب پیش آمد، تمام مشاغل مربوط به بازاریابی و خرید و فروش به امیرعلی رسید و همه لحن و هوش او را دلیل انتخاب خود می دانستند، اما یکی از مدیران معتقد بود که آنها می خواست بگوید او یک احمق است. شوخی که باعث شد بازی مافیایی دوباره مطرح شود.

در قسمت نظرات پست های مربوط به فصل سوم اسکار اکثریت مخاطبان از رضایت بیشتری نسبت به دو فصل قبل از این فصل نوشتند. برخی این وضعیت را به تصمیمات درست مرتبط دانسته اند و عده ای نیز نوشته اند که حضور نیما و مدیریت فعالتر به جذابیت بیشتر محیط کمک کرده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *