کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما در گفت و گو با صبا درباره بازخوردهای سریال «چرخ گردون» که این روزها به کارگردانی جواد مزدآبادی و سعید مرادی از شبکه دو سیما پخش می شود، گفت: در آمارها جایگاه چندانی نداریم. اما «چرخ گوردون» یکی از پربیننده ترین سریال ها بود و احتمالاً به همین دلیل سریال دوم ساخته شد.

وی تغییرات مربوط به شخصیت مدیر پارکی که در فصل دوم این سریال بازی کرد را اینگونه توضیح داد: طبق سناریوی فصل دوم، این شخصیت را به شکلی نرمتر و بر اساس آشنایی مدیر پارک بازی کردم. با همه جدی است و عصبانیتش کم شده و مدام سعی می کند بیشتر کمک کند.

وی با بیان اینکه داغ ترین تابستان امسال را تجربه می کنیم و پشت صحنه سریال «چرچ گوردون» همه خسته شده ایم، گفت: موضوعات و داستان های این روزهای تلویزیون چندان جذاب نیست و «چرچ» گوردون» نیز ساختاری شاد و با نشاط دارد، فضای طنز و اتفاقات مختلف در طول داستان مورد توجه قرار می گیرد، طرفداران بیشتری را جذب می کند و توجه بینندگان بیشتری را به خود جلب می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه به مسائلی که اصلی ترین مشکلات مردم و اولویت نسل جوان است رسیدگی نمی شود. تصور کنید پس از سال ها تولید برنامه عموپورنگ، تنها برنامه سرگرمی کودکان در همه شبکه ها متوقف شد. از سوی دیگر، شبکه های اینترنتی و VOD ها گسترش یافته و برنامه های متنوعی تولید کرده اند که بینندگان برای تماشای آن انتخاب می کنند. بازیگرانی هم هستند که بینندگان تلویزیون از آنها خاطره دارند و دوست دارند در سریال های مورد علاقه شان ببینند و متاسفانه به هر دلیلی نمی توانیم آنها را در تلویزیون ببینیم و همین عوامل باعث می شود که مخاطب آثار بازیگران مورد علاقه خود را دنبال کند. آنها می توانند موضوعات مورد علاقه خود را در شبکه تلویزیونی خانگی پخش یا تماشا کنند.

امیرسلیمانی درباره نقش خود در سریال «للایی» و تفاوت بازخوردی که از مخاطبان دریافت کرده است، توضیح داد: به هر حال نباید قوانین و مقررات تلویزیون را با شبکه تلویزیونی خانگی مقایسه کرد. خاطرات کودکانه را در لالایی زنده کردیم. بچه ها به موسیقی شاد، شخصیت و رنگ های داریوش فتحیایی توجه می کنند. آنهایی که من را در چند قسمت اول این سریال دیدند نمی‌توانستند بگویند بچه‌های ما همیشه «لولایی» را تماشا کردند، اما متأسفانه نتوانستند «چرخ گوردون» را که سال گذشته در شب سی ام پخش شد، تماشا کنند. آنقدر دوست نداشت جوابی است اما «للائی» از اول پر بیننده است و آدم از این فلاش بک ها خسته می شود. خود مسئولین می دانند مردم چه چیزی را دوست دارند، فقط باید شرایط آن را فراهم کنند.

وی درباره آثاری که اخیراً در آن بازی کرده و به زودی منتشر می شود، گفت: در سریال «ناریا» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمد مصری پور نقش کوتاهی دارم و این سریال را یک سال کار کردیم. سال قبلا اما اگر بخواهم بیشتر توضیح بدهم در این درام نقش منفی دارم و همیشه دوست دارم نقش منفی را بیشتر بازی کنم و یکی از جذابیت های کار در این سریال این بود که من و سپند امیرسلیمانی این نقش را بازی کردیم. ما در «ناریا» که در داستان سریال چالش است به برادران دادیم و با هم بد هستیم. «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی دیگر سریالی است که به زودی کلید می خورد و من هم در آن بازی کردم.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما