اخبار روز سینما

موسس آپارات از وزیر جدید ارتباطات خواست فیلتر یوتیوب را حذف کند


طبق اخبار شما: دو روز بعد از اینکه مدیر عامل بازار نوشت فیلتر گوگل پلی حذف شود، موسس آپارات هم خواستار حذف فیلتر یوتیوب شد.

به گفته فن زایی، محمدجواد شکوری، مدیرعامل صبایده و بنیانگذار آپارات از وزیر ارتباطات دولت جدید خواسته است که اولین کارش رفع فیلتر یوتیوب باشد. ایکس با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود نوشت: یک روز 14 سال پیش شکافی را در بازار شناسایی کردیم و سرویس آپارات را توسعه دادیم و در آن سال ها در دادگاه های کشور محاکمه شدیم و 10 بار محکوم شدیم. زندان.” پس لطفا از ما به عنوان دستاویز تصمیمات و شعارهای اشتباهی که به نظر می رسد از فرهنگ شما دفاع می کند استفاده نکنید.

شکوری معتقد است که فیلتر یوتیوب بیشترین تأثیر فرهنگی و اجتماعی را بر جوانان و خانواده ها دارد. زیرا آنها را مجبور به استفاده از “فیلترشکن ها که بزرگترین دشمن امنیت اطلاعات مردم هستند” می کند.

وی با اشاره به اینکه کاربران فیلترشکن به سایت های غیراخلاقی که در بسیاری از کشورها کنترل یا ممنوع شده است دسترسی دارند، فیلتر یوتیوب را علاوه بر سرکوب عمومی، یک تصمیم فرهنگی دانست.

وی در پایان نوشت: از هر بزرگواری که وزیر ارتباطات دولت جدید می شود خواهش می کنم ابتدا فیلتر یوتیوب را حذف کنند، ساترا و سایر نهادهای کنترلی کشور که خود را به خواب زده اند ممکن است روزی بیدار شوند. “


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا