اخبار روز سینما

مورات ییلدیریم از سریال تشکیلات جدا شد

طبق اعلام رسانه‌های معتبر کشور ترکیه، « مورات ییلدیریم » که دو فصل نقش اصلی سریال تشکیلات را بازی می‌کرد، به صورت رسمی از این سریال جدا می‌شود.

فصل چهارم این سریال، در قسمت 111 به پایان می‌رسد و فصل پنجم شهریور پخش خواهد شد. شب گذشته او به صورت رسمی اعلام کرد که در پایان این فصل، دیگر به عنوان یک شخصیت در این سریال حضور نخواهد داشت و به فکر این است که استراحت کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


مورات ییلدیریم از سریال تشکیلات جدا شد

سریال Teşkilat یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن و درام است که در سال 2021 تولید شد. این سریال با بازی «چاغلار ارطغرل»، «دنیز بایسال» و «مراد ییلدریم» ساخته شده است. داستان سریال حول محور ماموریت‌های نیروهای سازمان ملی اطلاعات و امنیت (میت) می‌چرخد. آن‌ها سعی دارند اسناد امنیتی مربوط به برنامه مهم پهپادی را که به دست دزدان برده شده، به کشور بازگردانند. از فصل سوم این سریال، «مراد ییلدریم» در نقش اصلی حضور دارد.

مورات ییلدیریم

این سریال بازیگران اصلی بسیاری دارد؛ اما سه هنرپیشه کلیدی در آن وجود دارند. «چاغلار ارطغرل» (Çağlar Ertuğrul) در نقش «سردار قلیچ ارسلان» در دو فصل اول سریال نقش اصلی را بازی می‌کند و داستان او در فصل دوم به پایان می‌رسد. همچنین، «دنیز بایسال یورتجو» (Deniz Baysal Yurtcu) در نقش «زهرا بالابان» حضور دارد.

در فصل سوم، «مراد ییلدیریم» (Murat Yıldırım) در نقش «عمر آتماجا»، نقش اصلی مرد سریال تشکیلات را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تغییر بازیگر و عدم حضور «مورات ییلدیریم» در سریال تشکیلات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا