پس از آزاد شدن باربی و دیده شدن توسط همه، شخصیت کیت مک کینون منشأ غیرمنتظره ای داشت. موج عظیمی از انتقادات از باربی کیت مک کینون تکمیل شد.

در حالی که بیشتر توجه باربی روی ستاره های مارگوت رابی و رایان گاسلینگ متمرکز شده است، باربی کیت مک کینون که پس از اکران توسط منتقدان مورد توجه قرار گرفت، دزد واقعی صحنه است.

موج عظیمی از انتقادات از باربی کیت مک کینون

نقد و بررسی باربی کیت مک کینون

با حضور باربی در سینما می توان از شگفتی زندگی در این دنیا شگفت زده شد. باربی‌های مختلفی در باربیلند زندگی می‌کنند، از مارگوت رابی قهرمان تا نسخه‌ای عجیب از عروسک، باربی عجیب کیت مک‌کینون.

به خواندن ادامه دهید:

کیلیان مورفی برای بازی در نقش کن در باربی ۲ ابراز علاقه کرده است

تاریخ اکران فیلم باربی 2; آیا فیلم باربی ۲ ساخته خواهد شد؟

وجود او در این قلمرو مطمئناً با توجه به اینکه همه چیز و همه اطرافیان او عالی هستند، سرگرم کننده است، اما منتقدی از Variety او را مورد انتقاد قرار داد و گفت که او نمی تواند یک باربی باشد. ایده این است که او یک باربی فوق‌العاده است، که چیزهایی مانند توانایی او در خیاطی، مدل موی نامرتب او و به طور کلی نگاه بدبینانه‌تر از باربی به زندگی و درک کاملتر از معنای آن را توضیح می‌دهد.

نقد و بررسی باربی کیت مک کینون

خاستگاه غیرمنتظره باربی کیت مک کینون

در زیر تصویری از باربی کیت مک کینون را مشاهده می کنید:

موج عظیمی از انتقادات از باربی کیت مک کینون
موج عظیمی از انتقادات از باربی کیت مک کینون

مک‌کینون با اشاره ماهرانه به بدن‌های خمیده عروسک‌های متل، در سرتاسر فیلم صورتی پاستلی نقش‌آفرینی می‌کند، چه در حال انجام شکاف‌ها باشد و چه به طور معمولی به بیرون خانه رویایی رنگارنگ و رنگارنگ خود تکیه داده باشد، او در هر کجا عالی به نظر می‌رسد.

به خواندن ادامه دهید:

آیا باربی توسط منتقدان از مسابقه اسکار کنار گذاشته می شود؟

باکس آفیس داغ تابستان با فیلم های باربی و اوپنهایمر

به گفته گرویگ، مفهوم یک باربی دگرباش در ابتدا از تجربه خودش به عنوان یک دختر جوان در محله ای که بسیاری از دختران از او بزرگتر بودند، نشأت گرفت. این بدان معنی بود که اسباب بازی ها و عروسک هایی که او با آنها بازی می کرد اغلب در وضعیت بدی بودند. اما خود این شخصیت بر اساس رمانی علمی تخیلی بزرگسالان جوان اثر لوئیس لوری The Giver است.

خاستگاه غیرمنتظره باربی کیت مک کینون

بازنشر مطالب در شبکه های اجتماعی صرفاً جهت اطلاع رسانی بوده و نظرات بیان شده در آن الزاماً منعکس کننده دیدگاه رسانه ها است. فیگور نیست.

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مربوط به ستاره ها و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. نظر خود را در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *