اخبار ارز دیجیتال

موج جدید پامپ میم‌کوین‌ها در بازار؛ لیست توکن‌هایی که در اوج می‌درخشند!

بازار کریپتو یک شروع قوی و امیدوارکننده در هفته جاری داشته است. برخی از آلت‌کوین‌ها، مانند سولانا، رشد متوسطی را تجربه کرده‌اند. اما همانطور که انتظار می‌رفت، بهبود بازار بدون رشد میم‌کوین‌ها کامل نخواهد بود.

بخش میم‌کوین‌ها نیز امروز به خوبی بهبود یافته است. در این میان، بوم (BOME) با بیش از ۲۰.۳۸ درصد افزایش، پیشتاز است و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۱۰۶ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار بوم هم به ۷۳۰.۴۰ میلیون دلار رسیده است.

    

به گزارش رمز ارز نیوز، میم‌کوین دیگری که با بوم از لحاظ ارزش بازار رقابت می‌کند، ماگ کوین (MOG) است. قیمت ماگ کوین امروز ۱۳.۱۷ درصد رشد کرده و به ۰.۰۰۰۰۰۱۹۴ دلار رسیده است.

ارزش بازار این میم‌کوین ۶۹۹.۶۷ میلیون دلار است و فاصله بسیار کمی تا ۷۰۰ میلیون دلار دارد. ماگ کوین در ماه جولای به شدت پامپ شد و حتی در مقطعی بوم را پشت سر گذاشت، اما این وضعیت پایدار نبود.

قیمت برت (BRETT) نیز امروز ۱۱.۶۵ درصد افزایش یافته و به محدوده ۰.۱۴۳۳ دلار رسیده است.

در همین حال، رمزارزهای فلوکی (FLOKI)، دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و برخی دیگر نیز رشدهای متوسطی داشتند و به طور کلی، رنگ غالب بازار میم‌کوین‌ها امروز سبز بوده است.

همان‌طور که مشاهده می‌شود، سه آلت‌کوین برتر در شبکه‌های سولانا، اتریوم و بیس فعال هستند. این امر نشان می‌دهد که در حال حاضر هیچ‌یک از شبکه‌ها در بازار میم‌کوین‌ها بر دیگری برتری ندارد.

البته باید توجه داشت که بازار میم‌کوین‌ها با قابلیت تغییرات سریع در رهبری و عملکرد در شبکه‌های مختلف بلاکچین، همچنان ماهیت غیرقابل پیش‌بینی خود را حفظ می‌کند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا