اخبار روز

موافقت با تعطیلی دفاتر فردا 25 ام مرداد


به گزارش مانیبان، امروز ایران از گرم شدن زمین در امان نیست. وزارت نیرو و نیرو روزانه هشدارهای کم مصرف صادر می کند و دولت مجبور به تعطیلی و کاهش ساعات اداری برای تامین برق کشور شد.

در دو سه هفته گذشته کاهش ساعت کاری و تعطیلی ادارات در کشور بی سابقه بود و فردا 25 گرما به ادارات باز می گردد. مرداد تعطیلی و تغییر ساعت کار ادارات در برخی استان ها.

با توجه به افزایش دمای هوا، مدیریت مصرف برق و انرژی تمامی دستگاه های اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به جز مراکز خدماتی، درمانی، نظامی و مراکزی که روز پنجشنبه 25 دارای نوبت کاری و نگهبانی هستند، ضروری است. مرداد تعطیل است و کارمندان به صورت شیفتی کار می کنند.

دولت مرکزی تغییر برنامه زمانبندی دستگاه های اجرایی را به شرح زیر به اطلاع عموم رسانده است:

با توجه به روند رو به رشد مصرف برق در کشور، ساعت تعطیلی کلیه دستگاه های اجرایی، بانک ها و بیمه های استان (به استثنای خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و نگهبانی هستند) ساعت 10 صبح فردا پنجشنبه خواهد بود. فعالیت کارکنانی که پس از مدت مذکور در بانک ها و بیمه های استان مشغول به کار هستند با نظر شورای هماهنگی می باشد. پایگاه‌های انتقال خون و مراکز اهدای خون استان مشمول کاهش ساعت کاری نشده و طبق ساعات عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

این گزارش در صورت اعلام تعطیلی و تغییر ساعت کاری در سایر استان ها به روز می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا