اخبار روز سینما

مهمترین نمایشگاه ورزشی ایران از فردا سه شنبه هشتم برگزار می شود خرداد 1403

به گزارش سرویس فوتبال منهای خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران به همت شرکت میلاد نور از ساعت 8 الی 11 برگزار می شود. خرداد 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در فضایی بیش از 12 هزار متر مربع برگزار می شود.

این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد تجاری و تخصصی در حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی در ایران و منطقه شناخته می شود، فرصتی ارزشمند برای فعالان این صنعت برای تبادل اطلاعات، ارائه نوآوری ها و دستاوردهای جدید، توسعه بازار است. و ارتباط با مشتریان و ارائه شرکای تجاری.

طیف گسترده ای از کالاها و خدمات در رشته های مختلف ورزشی در این دوره از نمایشگاه ارائه می شود که شامل لوازم و تجهیزات مربوط به رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدنسازی، شنا، تنیس، ژیمناستیک، یوگا و … می باشد. انواع پوشاک و کفش ورزشی زنانه، مردانه و بچگانه مناسب برای انواع زمین های ورزشی، تجهیزات مربوط به ساخت و تولید لوازم ورزشی، کفپوش های ورزشی، مبلمان ورزشی و … خدمات مربوط به باشگاه های ورزشی، استخر، مجموعه های ورزشی مسیرهای ورزشی و …

از مهمترین اهداف این رویداد می توان به ارتقا و توسعه صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی در کشور، ارائه آخرین نوآوری ها و دستاوردهای صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی در سطح جهانی و ایجاد فرصتی برای تبادل اطلاعات و تجربیات فعالان این عرصه اشاره کرد. و صنعت تجهیزات ورزشی، توسعه بازار تولیدکنندگان و صادرکنندگان ملی، جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی و غیره.

شرکت در این نمایشگاه به کلیه فعالان صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی، ورزشکاران، مربیان، مدیران باشگاه های ورزشی، صادرکنندگان، واردکنندگان، سرمایه گذاران و علاقه مندان به ورزش پیشنهاد می شود.

فوتبال روزانه اینستاگرام
مهمترین نمایشگاه ورزشی ایران از فردا سه شنبه هشتم برگزار می شود خرداد 1403

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا