اخبار روز

مهلت ثبت نام دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» تمدید شد!/جزئیات

ثبت نام و تغییرات دفترچه راهنمای پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی ‌کاربردی مهر 1402 تا پایان جمعه هفدهم شهریور در سال 1402 تمدید یافت.

به گزارش پی ام آپ از سازمان سنجش آموزشی کشور، پیرو انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی ‌کاربردی مهرماه ۱۴۰۲ به تاریخ ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ و اطلاعیه پذیرش مربوط به آن در تاریخ ۷ شهریورماه ۱۴۰۲، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه‌ راهنمای فوق به شرح جدول به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از داوطلبانی که تا ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۶/۱۷ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مذکور و تغییرات مندرج در این اطلاعیه در این مرحله از پذیرش از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

در ضمن آن‌ دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۱۴۰۲/۰۶/۱۷، نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا