اخبار روز سینما

خبر شیرین بازگشت مهران مدیری با ساخت درام تلخ«6 صبح» همراه شد

مهران مدیری هفت سال پس از ساخت اولین فیلم بلند خود، پشت دوربین می رود تا درام اجتماعی «ساعت ۶ صبح» را کارگردانی کند.

به گزارش پی ام آپ، مهران مدیری در سال 1395 فیلم «ساعت ۵ عصر» را به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود در سینما جلوی دوربین برد. این فیلم در سال 96 موفق به جذب یک میلیون و 203 هزار بیننده و فروش نزدیک به 9 میلیارد و 100 میلیون تومان فروش کند.

مدیری پس از ساخت این فیلم به فعالیت خود در عرصه کارگردانی در تلویزیون و شبکه های خانگی ادامه داد که حاصل آن تولید برنامه «دورهمی» در تلویزیون و ساخت سریال «هیولا» و «دراکولا» در شبکه خانگی بود.

این کارگردان سال گذشته قصد داشت سریالی به نام «زالو» را جلوی دوربین ببرد که فیلمنامه آن، به سرپرستی امیر مهدی ژوله در حال نگارش بود. این سریال در همان مرحله نگارش به دلیل مسائلی که برای سرمایه گذار و تهیه کننده آن پیش آمد، متوقف شد.

مدیری پس از لغو ساخت سریال «زالو» به بازیگری ادامه داد و در فیلم جدید محمود کلاری به ایفای نقش پرداخت. حالا او برای ساخت دومین فیلمش آماده می شود. این فیلم برخلاف تمام تولیدات کارگردانی، کمدی نیست و در ژانر درام اجتماعی تولید شده است.

نزدیکان به پروژه، فیلم «6 صبح» را فیلمی کاملا تلخ توصیف کرده اند. این فیلم که در انتظار صدور پروانه ساخت است، هم اکنون در مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران قرار دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا