اخبار روز سینما

مهران مدیری به تلویزیون بازگشت

به گزارش پی ام آپ به نقل از آفتاب نیوز، یک هفته از ساخت سریال نمایش خانگی «پدر قهوه» به کارگردانی مهران مدیری می گذرد و ساترا اعلام کرد هنوز خبری از تولید قهوه نیست. این یک سریال است و فقط حدس و گمان وجود دارد. در حالی که مدیر سیمافیلم از بازگشت این کارگردان سرشناس که این روزها در حال پخش برنامه رئالیتی شو «اسکار» روی سکو است، خبر داده بود که هنوز پرونده «کاهوه بابا» برای اکران خانگی بسته نشده است. یک سری.

مهران مدیری مدت هاست که به تولید سریال، مسابقه ای و واقعیتی نمی پردازد. مهران مدیوری که از سال 1401 روی کار آمده بود در اواسط آخرین فصل سریال «دورهمی» همکاری خود را با صدا و سیما قطع کرد. او مجری شبکه نمایش خانه بود و در دو سه سال اخیر مجموعه‌های طنز تولید می‌کرد. یکی او در دو سریال جدی تلویزیونی بازی کرد و هم اکنون مشغول بازی در «اسکار» است. این یک نمایش واقعی است که توانسته مخاطبان زیادی داشته باشد.

در این سال ها با روی کار آمدن پیمان سبالی در رسانه ملی، تغییراتی در ساختار و طرح مدیریتی ایجاد شد. از آنجایی که دیگر خبری از سریال ها و گروه های برنامه در شبکه های تلویزیونی نبود، بسیاری از شبکه ها تعطیل شدند و سیما فیلم ساختار دیگری پیدا کرد. برای تولیدات تئاتر، تقسیم بندی بر اساس ژانر است و هر گروه کارگردان خود را دارد. مسعود کریمی نیز مدیریت گروه طنز سیمافیلم را برعهده گرفت; این سریال های طنز بودند که روزگاری به جز سریال «نون» برای چندین سال، سهم قابل توجهی از بیشترین مخاطبان را داشتند. «خ» یا «زیرخاکی» سریال های طنز موفقی نیستند کریمی می گوید: مدیری با یک سریال طنز به تلویزیون بازمی گردد.

وی در ادامه این بیانیه گفت: با آقای مهران مدیری دیدار کردیم و قول می دهم با آقای مدیری همکاری کنیم، نمی توانم بگویم الان چه زمانی اولویت ما برای این همکاری ساخت سریال است. این مدیر اطلاعات بیشتری ارائه نکرد و حال باید دید آیا اختلافات حقوقی این کارگردان و بازیگر با صدا و سیما حل می شود، آیا مدیری دوباره به تلویزیون برمی گردد و چه شرایطی را برای وجود خود مشخص می کند؟

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا