اخبار روز سینما

من کاری خلاف قانون انجام ندادم

به گزارش پی ام آپ به نقل از رکنا، مازیار لرستانی منوچهر از اواخر زمستان سال گذشته برای سریال جدید هادی جلوی دوربین رفته بود اما به نظر می رسد مدیران تلویزیون در نهایت به ظاهر لرستانی اعتراض کرده و دستور حذف او و تصویربرداری مجدد صحنه های او با بازیگری دیگر را صادر کرده اند.

مازیار لرستانی که مدتی است در مورد این اتفاق اظهار نظری نکرده، در نهایت به حذف منوچهر هادی از سریالی که خودش تهیه کرده بود واکنش نشان داد.

ماجرا از این قرار است: شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون به برکناری مازیار لرستانی واکنش نشان داد و نوشت: مازیار عزیز، بی شک جایگاه و ارزش شما به عنوان یک هنرمند، نویسنده، کارگردان و بازیگر بر هیچکس پوشیده نیست، آنچه در فضای مجازی توجه مرا به خود جلب کرد. اخیراً از این خبر که از سریال جدیدی که در آن مشغول بازی فوق العاده ات بودی حذف شدی بسیار متعجب شدم، نمی دانم دستان پشت صحنه چه تصمیم عجیبی گرفتند، امیدوارم چیزی نباشد فراتر از شایعات، نتیجه هر چه که باشد، حضور ارزشمند شما در دنیای هنر اثری ماندگار و بی بدیل بوده و خواهد بود.

مازیار لرستانی نیز در واکنش به اظهارات شراره رخام نوشت: «من به عنوان یک هنرمند و یک انسان هیچ وقت کاری خلاف شرع و قانون انجام نداده ام و می دانید که در این دو سال آنقدر زجر کشیده ام که این را می پرسید. .. من خودم را تسلیم خدا کردم.. و من پناهی جز نور الهی ندارم یقیناً نور الهی پرده ظلمت را برمی دارد.

مازیار لرستانی از اواخر زمستان سال گذشته و شب نوروز جلوی دوربین سریال منوچهر هادی رفته بود. سریال مورد بحث یک سریال طنز است و برای شبکه سوم سیما تصویربرداری شده است اما این سریال در سکوت خبری ساخته شده و جزئیاتی از آن در دست نیست.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا