اخبار روز

من فقط طلای المپیک را در مدال هایم ندارم!

هیلدا حسینی خواه; فرصتی که امسال در اختیار او قرار گرفت و توانست با کسب سهمیه در بوداپست، سهمیه سی و هفتم کاروان ایران را به دست آورد. یکی مسافر پاریس باشید. او در این گفت و گو از شرایط خود در روزهای منتهی به مسابقات و پیش بینی هایش برای المپیک گفت. مردی که برای طلا به پاریس آمد.

مسابقات شما چند روز دیگر در پاریس آغاز می شود. شرایط چطوره؟ آموزش چطور پیش رفت؟

اگر به سهمیه المپیک برسیم وظیفه خود می دانیم که با انگیزه وارد مسابقات شویم و سعی می کنیم برای کشورمان افتخار کنیم. شرایط نگهداری نسبتا ضعیف است نبود و خدا را شکر تمرینات به خوبی پیش رفت. ما تمام تلاش خود را کردیم تا آنچه را که خدا می خواهد انجام دهیم. ما نسبت به سایر رقبا در همه رشته ها کار سخت تری در پیش داریم زیرا امکانات و شرایط ما بدتر از آنهاست. همه با انگیزه کامل و آماده رقابت هستند، فقط چند ثانیه ای که مشغول رقابت هستید مهم است. من قبول دارم که امکانات ما خیلی بیشتر از این باشد و مسئولان از ورزشکاران المپیکی حمایت کنند، ورزشکاری که می خواهد در المپیک شرکت کند باید خیلی خوب باشد و ملی پوشان سایر حوزه ها هم همین نظر را دارند. باید ببینید یک ورزشکار چقدر هزینه کرده است؟ حمایت و پاداش یک قهرمان باید خیلی بیشتر باشد، اما من برای پول و پاداش سوار نمی شوم، باید به کشورم و مردمم افتخار کنم.

پیش بینی شما از المپیک چیست؟ درخشش شما در رقابت، انتظارات را از شما افزایش داده است.

مدال طلا را خواهیم گرفت. البته کسب مدال طلای بازی های المپیک یکی یکی از سخت ترین مشاغل دنیاست. مسابقاتی که من و سایر ملی پوشان در آن شرکت می کنیم بازی های المپیک است. آخرین و بزرگترین مسابقه ورزشی دنیا مخصوصاً در رشته ما که همه چیز در حدود صد هزارم ثانیه است و یک اشتباه یا یک لغزش می تواند باعث شود تمام تلاش شما در کسری از ثانیه از بین برود، بنابراین نمی توانید پیش بینی کنید. چه کسی روی سکو خواهد بود فرود خواهد آمد. شما فقط می توانید اطلاعاتی در مورد رقبا و تجربه آنها داشته باشید و آنها را حدس بزنید، اما پیش بینی مدال ها کار سختی است. وظیفه ماست که با تمام توان و انگیزه به میدان برویم تا همه چیز خوب پیش برود.

رضا علیپور همیشه با بازی هایش در مسابقات مردم را شگفت زده کرده است. آیا می توان انتظار شگفتی در المپیک را داشت؟

من کار بسیار سختی در پیش دارم و تا آخرین لحظه هیچ چیز مشخص نیست و ثانیه ها حساب می شود، اما امیدوارم بتوانم با طلا از پاریس به ایران برگردم و تا آخرین لحظه در تلاش برای وارد کردن افراد به ایران درنگ نکنم. ایران شاد. من مدال طلای جهانی، بازی های جهانی و بازی های آسیایی را دارم، اما دلم برای مدال طلای المپیک تنگ شده و می خواهم با تمام انگیزه برای رسیدن به آن تلاش کنم.

251 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا