اخبار ورزشی

منچستریونایتد از پیوستن قرضی مگوایر به نیوکاسل جلوگیری کرد

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، هری مگوایر، مدافع ملی پوش انگلیس با وجود اینکه بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد را بر بازو بسته بود، اما سطح بازی اش در اولدترافورد پایین آمد و در فصل 2022-2023 تنها 16 بازی در لیگ برتر انجام داد. نام او اکنون با انتقال به تیم های دیگر مرتبط است. نیوکاسل، تاتنهام و استون ویلا از جمله باشگاه هایی هستند که به او علاقه مند هستند.

دفتر خاطرات با او ادعا می کند که سران نیوکاسل تمایل زیادی به جذب این بازیکن به صورت قرضی داشتند، اما شیاطین سرخ تمایلی به تقویت رقبای خود با این انتقال ندارند.

گفته می شود که مگوایر مایل است در منچستریونایتد بماند زیرا می خواهد برای جایگاهی در برنامه های اریک تنهاچ بجنگد، اما یونایتد به دنبال سرمایه گذاری از فروش او برای جذب کیم مین جائه مدافع میانی ناپولی است.

به نوبه خود، استون ویلا نیز درخواست قرضی مگوایر را دارد زیرا آنها به دنبال تقویت تیم خود پس از کسب سهمیه اروپا هستند، در حالی که تاتنهام هنوز پیشنهادی برای این بازیکن 30 ساله ارائه نکرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا