سرگرمی

منوچهر هادی عزادار شد+ عکس

بازتاب آنلاین، منوچهر هادی کارگردان سرشناس سینما به عزاداری پرداخت و این موضوع را با حالتی اندوهگین با هوادارانش در میان گذاشت.

منوچهر هادی کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون و همسر سابق یکتا ناصر اینستاگرام خود را با انتشار اخباری تلخ به روز کرد و در سوگ همسر خواهرش نشست. عکس خانواده منوچهر هادی و دامادشان را در زیر مشاهده می کنید.

منوچهر هادی بازیگر و کارگردان که در اوایل سال 1403 دعوای خانوادگی اش با یکتا ناصر سر زبان ها بود، با انتشار عکسی از دامادش از فوت خانواده اش خبر داد و نوشت:

سیدجلال محسن نژاد

شوهر خواهر عزیز و مهربانم

روح نازنینتان شاد

منوچهر هادی خانواده ای پرجمعیت و مذهبی دارد. این کارگردان جوان 5 خواهر و سه برادر دارد و هفتمین فرزند خانواده است. منوچهر هادی فرزند شهید است و پدرش در سال 63 در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید اما مادرش هنوز زنده است.

منوچهر هادی همسر سابق یکتا ناصر است، زندگی این زوج تنها 8 سال پایدار بود و سال گذشته یکتا ناصر در مصاحبه ای خبر جدایی خود از منوچهر هادی را اعلام کرد. این زوج دارای فرزندی به نام سوفیا هستند که اختلاف حضانت در عید 1403 سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد و برادر منوچهر هادی و خواهر یکتا ناصر نیز پای این اختلافات باز شدند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا