سهام+عدالت

به گفته پی ام آپ، محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به سپرده گذاری سهام عدالت گفت: سال گذشته شاهد بودیم که سود حاصل از عملکرد مالی شرکت ها عمدتاً در دو مرحله واریز شد و در شرایط فعلی تعداد قابل توجهی از منابع قابل سپرده گذاری، هیچ انتقالی وجود ندارد و صرفه به مقیاس واریز هم وجود ندارد. به همین دلیل واریز جداگانه این مبلغ غیر منطقی است و قطعا پاسخ خوبی از سوی مردم نخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه مقدار قابل توجهی از سود سال 1400 باقی نمانده است، احتمالاً مابقی سود سال 1400 با سود سال مالی 1401 تلفیق شود تا صرفه به مقیاس بوده و در ذهن مردم نیز نقطه نظر منفی وجود نداشته باشد. بنابراین می توان گفت فعلا سود واریزی نخواهیم داشت.

باغستانی در پاسخ به این سوال که اگر سهامداران مشکلات عدم دریافت سود دوره های قبل را حل کنند آیا سود گذشته را دریافت خواهند کرد یا خیر؟ او گفت: سود سال های 98، 99 و 1400 در اختیار شرکت سپرده گذاری مرکزی است و اگر سهامدار سود این مدت را دریافت نکرده باشد، می تواند با ثبت نام در سامانه سجام، تمامی این سود را در اسرع وقت دریافت کند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *