اخبار روز سینما

لغو کنسرت مجید سالاری به دلیل صدای زنانه و بی حجابی حضار! + فیلم

مجید سالاری یکی از خوانندگان محبوب جنوبی است که به واسطه صدای زنانه در بین مردم بسیار محبوب است. به تازگی کنزت او به دلیل صدای زنانه و بی حجابی لغو شده است.

به گزارش پی ام آپ به نقل از ساعد نیوز مجید سالاری متولد اردیبهشت ماه سال 1368 در بندرعباس است. مجید سالاری در دوران کودکی علاقه و لذت خود را به موسیقی در جمع دوستانش یافت و مدتی سعی در تقویت هوش شنوایی خود داشت.

وی سپس به فراگیری تئوری موسیقی نزد استاد محمد شهسواری از اساتید برتر آواز هرمزگان رفت و در دوره های مختلف اصول و مبانی موسیقی را فرا گرفت. حضور مستمر در عرصه فرهنگی-هنری جنوب و ارتباط با هنرمندان دیگری چون ماکان اشگواری، رضا کولغانی و ابراهیم علوی رشد مجید را تسریع کرد و او برای شروع فعالیت حرفه ای خود راهی تهران شد.

از اولین همکاری های مجید سالاری می توان به عنوان خواننده مهمان در آلبوم اول گروه داماهی اشاره کرد، این همکاری در آلبوم دوم گروه داماهی ادامه یافت. وی همچنین در بیش از بیست اجرا گروه داماهی را همراهی کرد. سپس با امیر دارابی، امین طاهری و حمزه یگانه یک گروه واحد تشکیل داد که حاصل آن سه اجرا بود.

مجید سالاری سال نود و هشت تجربه موفق بین المللی به عنوان خواننده دارد. آهنگ فرانک ساخته کریستوف رضایی برای انیمیشن اخرین داستان و همراهی گروه کر مقدونی که توسط یک شرکت سوئدی منتشر شده است.

موسیقی متن این انیمیشن برنده جایزه Kocomics از بیستمین جشنواره بین المللی انیمیشن Bucheon که در کره جنوبی برگزار می شود. همچنین به عنوان یکی از بیست و چهار قطعه موسیقی منتخب اسکار در بخش انیمیشن شناخته شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا