در یوتیوب تماشا کنید

هوندا HR-V یکی یکی از خودروهای جدیدی است که در دور جدید واردات با آذرواردسال به ایران می آید و نگاهی به این SUV جدید ژاپنی انداخته ایم.

هوندا HR-V یکی یکی از خودروهای جدید دور جدید واردات است که آذرواردسال در سامانه خودروهای وارداتی عرضه کرد. آذرواردسال در گام اول هوندا سیتی را وارد کرد و بعداً مدل های کراس اوور CR-V، ZR-V و HR-V را به سبد محصولات خود اضافه کرد. به تازگی مدل های سیویک، سیویک تایپ R و آکورد هیبریدی به واردات این شرکت اضافه شده اند تا سبد هوندا در ایران کاملتر شود. در بین این خودروها دو مدل HR-V سیتی و سیویک از خودروهای معمولی هستند که در سیستم عرضه معمولی به فروش می رسند و در این مقاله به Honda HR-V، خودروی جدید SUV ژاپنی وارداتی می پردازیم.

ملاقات با شاسی بلند ژاپنی و وارداتی ؛ هوندا HR-V چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات فنی خودروهای SUV ژاپنی و وارداتی.

پیشرانه این خودرو یک سیستم هیبریدی است که از ترکیب یک موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی تشکیل شده است. موتور بنزینی یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که می تواند 106 اسب بخار قدرت و 131 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور الکتریکی دارای توان فنی 131 اسب بخار و 253 نیوتن متر است و این دو موتور با گیربکس E-CVT در سیستم هیبریدی کار می کنند تا این کراس اوور در حدود 10.5 ثانیه به سرعت 100 برسد.

دیدار با SUVهای ژاپنی و وارداتی؛ مشخصات هوندا HR-V چیست؟
ملاقات با شاسی بلند ژاپنی و وارداتی ؛ هوندا HR-V چه مشخصاتی دارد؟

نکته مهم در مورد این SUV ژاپنی و وارداتی این است که سیستم هیبریدی باعث می شود مصرف سوخت حدود 5.5 لیتر در هر 100 کیلومتر باشد که رقم بسیار رضایت بخشی است.

کابین و امکانات هوندا HR-V

طراحی داخلی تا حد امکان ساده و جذاب است. برخلاف آنچه در بسیاری از خودروهای جدید می بینیم، در هوندا HR-V دکمه های فیزیکی حذف نشده اند و ارگونومی کابین بسیار راضی کننده است. جنس کابین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می توان حدس زد که دوام قطعات کابین به دلیل اصالت ژاپنی این خودرو بالاست.

دیدار با SUVهای ژاپنی و وارداتی؛ مشخصات هوندا HR-V چیست؟
ملاقات با شاسی بلند ژاپنی و وارداتی ؛ هوندا HR-V چه مشخصاتی دارد؟

در این SUV ژاپنی و وارداتی امکانات تا حد امکان کامل است و این خودرو شامل شش کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده ای)، نظارت بر فشار باد لاستیک، ترمز کمکی، کنترل پایداری، کنترل استارت، ترمز اضطراری است کروز کنترل، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، ترمز دستی برقی، اهرم دنده پشت فرمان، گرمکن صندلی های جلو، رادار هشدار برخورد از جلو، سیستم تشخیص نقاط کوررادار حرکت خط، رادار سیگنال خوان، تهویه تهویه مطبوع اتوماتیک، سه حالت رانندگی، تقویت کننده دیجیتال پشت، صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای، نور بالا خودکار و غیره را می بینیم.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما